اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آنچه در آخرین روز نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر گذشت

در آخرین روز از برپایی نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی علاوه بر برگزاری مراسم اختتامیه شاهد شور و حال خاصی در نمایشگاه بودیم.

آنچه در آخرین روز نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امروز در حالی نمایشگاه دستاوردهای تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به اتمام رسید که استقبال خوبی هم از نمایشگاه شد.

نمایشگاه نفت، گاز و پالایش در بوشهر، پایتخت انرژی ایران، در شرایطی برگزار شد و به سرانجام رسید که هنوز هم خیلی‌ها انتظار اطلاع‌رسانی بیشتری از خانه نمایشگاه داشتند.

هر چند به گفته مسئول مربوطه این برنامه بیش از 2000 پیامک برای اهالی نفت و انرژی ارسال شده و بنرهای مربوط به به این برنامه نصب شده است.

در حالی امروز پنجمین نمایشگاه دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی به پایان رسید که دانشجویان کلاس استاد خوش‌بزم پربارتر از دیروز از معلومات استاد حوزه صنعت نفت استفاده کرده و زمینه علمی خود را افزایش داده‌اند.

شاید یکی از دلایل پررونق برگزار نشدن نمایشگاه‌ها، خارج بودن نمایشگاه از شهر بوده و اینکه هیچ سرویس عمومی برای رفت و آمد بازدیدکنندگان فراهم نشده است. این ایراد بر اهالی نمایشگاه  وارد نیست چراکه این مشکل شهر بوده و شورا و شهرداری شهر باید فکری برای این موضوع کنند.

امروز شاید یکی از بهترین روزهای بوشهر بود چراکه در مراسم اختتامیه این نمایشگاه خبری خوش از زبان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت کشور نقل شد و آن هم قرار گرفتن نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت کشور بود و این خبر بسیار به ذائقه همگان خوش آمد.

رضایت بازدیدکنندگان و غرفه‌داران می‌تواند خستگی فکری و جسمی عزیزان نمایشگاه را در این سه روز گذشته جبران کند و لبخند رضایت بر لبان مسئولان نمایشگاه بنشاند.

در این نمایشگاه به غرفه‌داران برتر لوح تقدیر داده شده و از آنها با اهدا تندیس قدردانی شد.

در ساعات پایانی نمایشگاه پس از مراسم اختتامیه جمع کردن وسایل هر غرفه با نظم و ترتیب برقرار بوده و همانند روز اول با همکاری مسئولان نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول