اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران:

سالانه 25 نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران با اشاره به بهبود فضای نمایشگاه‌ها، گفت: در سال 89 سالانه 10 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شد که اکنون سالانه 25 نمایشگاه تخصصی و فصلی برگزار می‌شود.

سالانه 25 نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس علی جعفر محصولی بعد از ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه توسعه و صادرات استان مرکزی، افزود: مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در تشریح فعالیت‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گفت: از خردادماه سال 89 تاکنون اقدامات زیادی برای بهبود فضای نمایشگاه‌ها صورت گرفته است.

وی، محوطه‌سازی، ساخت پارک تفریحی، تکمیل شبکه آبرسانی و انتقال آب شرب به نمایشگاه، انتقال شبکه گاز و تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی برای نمایشگاه، بهسازی و کفپوش سالن‌های نمایشگاه را از جمله اقدامات انجام شده در راستای کیفی سازی نمایشگاه عنوان کرد.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران اظهار داشت: در سال 89 سالانه 10 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شد که اکنون سالانه 25 نمایشگاه تخصصی، فصلی و... در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

محصولی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها برای سرمایه گذاران سودی ندارد و نمایشگاه‌ها بیشتر به منظور معرفی محصولات و ارائه کالاها و خدمات تولیدکنندگان برگزار می‌شود افزود: در سال‌های اخیر با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و کم شدن حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌ها مدیریت در این عرصه با دشوار همراه بود که امیدواریم با رونق اقتصادی این مشکل حل شود.

وی بیان داشت: در استان مرکزی با توجه به فعالیت بیش از دو هزار و 700 واحد صنعتی، در نمایشگاه تخصصی صنایع که اخیرا برگزار شد تنها یک درصد از صنایع استان در نمایشگاه شرکت کردند و مابقی از استان‌های دیگر شرکت کرده بودند.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران، کمبود هتل در شهر اراک و مشکل اسکان  میهمانان شرکت کننده در نمایشگاه را یکی از مشکلات در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی عنوان کرد و خواستار مساعدت برای سرمایه گذاری و احداث یک هتل در زمین نمایشگاه شد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول