اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزائی جامعه نقش مهمی دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزائی و آگاهی‌بخشی اعتقادی، دینی و معنوی جوانان و نوجوانان نقش موثری دارند.

حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزائی جامعه نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام مهدی کاظمی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی هیئت عاشقان ولایت و تداوم طرح ولایت و طلیعه حکمت و گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز که در سالن کوثر حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات متنوع و هدفدار حلقه‌های صالحین در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه اعتقادات دینی و مذهبی جوانان، انجام فعالیت‌های فرهنگی عمیق و بصیرت‌افزایی دانست و افزود: یکی از اهداف این طرح صالحین را آگاهی دادن به بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر اهمیت تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین خاطرنشان کرد: در حلقه‌های صالحین مباحث اعتقادی، معنوی، سیاسی و اجتماعی و حتی نظامی و اقتصادی مطرح می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه بسیج تمام توان خود را برای بصیرت‌افزایی به‌کار می‌گیرد اضافه کرد: امروز به برکت وجود ولایت، بسیج در همه عرصه‌ها با موفقیت حضور دارد.

وی به حضور گسترده بسیج در همه عرصه‌ها‌ و میدان‌ها اشاره کرد و گفت: شعار نیروهای بسیج همان شعار "هیهات مناالذله" است.

کاظمی ادامه داد: طرح صالحین حلقه‌ای تربیتی برای انسان‌سازی است تا انسان‌های معتقد ساخته شده و بتوانند در عرصه‌های مختلف جامعه نقش ایفا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل پوشش اخبار هفته بسیج بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اشاعه و گسترش تفکر بسیجی در جامعه دارند.

کاظمی مهم‌ترین ویژگی بسیجیان را ولایت‌مداری برشمرد و تصریح کرد: همیشه در صحنه بودن از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است چراکه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و به ملت و کشور خود خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول