اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

فلسفه وجودی بسیج ساخت استحکامات درونی ا‌ست

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: استکبار جهانی در پیکاری سخت، وسیع و در چند زاویه با کشور ما است که این موضوع ما را نیازمند به ساخت استحکام درونی به صورت سازمان‌یافته می‌کند و در اصل، فلسفه وجودی بسیج نیز بر همین مبنا قرار دارد.

فلسفه وجودی بسیج ساخت استحکامات درونی ا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در رزمایش عاشورائیان فارس که در منطقه عمومی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج پرچم سرافرازی عدل خدا را برافراشته است، اظهار داشت: رزمایش بسیجیان به ویژه گردان‌های بیت‌المقدس، نمایش ایستادگی ملت خداخواه و ولایت‌مدار ما است.

وی افزود: استکبار جهانی در پیکاری سخت، وسیع و در چند زاویه با کشور ما است که این موضوع ما را نیازمند به ساخت استحکام درونی به صورت سازمان‌یافته می‌کند و در اصل، فلسفه وجودی بسیج نیز بر همین مبنا قرار دارد.

غیب‌پرور بیان داشت: در رزمایش دو روزه عاشورائیان فارس، 119 گردان حضور دارند که 72 گردان بیت‌المقدس به اجرای رزمایش بر اساس تمرینات تاکتیکی می‌پردازد.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین به رزمایش 35 گردان امام حسین(ع) و 12 گردان امام علی(ع) اشاره و این مانور را نمایش اقتدار توصیف کرد.

وی ادامه داد: در منطقه عمومی شیراز 52 گردان با 11 هزار نفر حضور دارند و ما از فرصت ایجاد شده استفاده و از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست می‌کنیم سلام این سلحشوران غیرتمند را به محضر نایب‌الامام، فرماندهی معظم کل قوا برسانند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان خاطرنشان کرد: استان فارس خطه شهیدپروران و کربلا است چراکه «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا».

انتهای پیام/2448/ط10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول