اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته حوزه و دانشگاه مطرح کرد

نوشتن چند کتاب در مقابل هجمه فرهنگ غربی فایده‌ای ندارد

استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: نوشتن چند کتاب فایده‌ای ندارد در مقابل این همه هجوم فرهنگ غربی باید بیشتر کار کرد.

نوشتن چند کتاب در مقابل  هجمه فرهنگ غربی فایده‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد درخشان بعد از ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در جم با تکیه بر سفارشات اکید مقام معظم رهبری و همچنین فلسفه قیام امام حسین (ع)، ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط همگان را خواستار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت‌های سایت‌ها، رسانه‌ها، کانال‌های ماهواره‌ای که به راحتی در دسترس بوده و در خانه همه ما خاکریز زده است، باید هوشیار باشیم و بدانیم که امروز جنگ نرم خطر شدیدی برای جوانان ماست و باید هوشیار باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کارهایمان قرار بدهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امروز سازنده شبکه اجتماعی فیسبوک که خود سازنده چند کانال ماهواره‌ای و سایت است می‌گوید من در فیسبوک، پایگاه نظامی دارم و این نشانگر تاثیر آن بر جوانان ماست. درخشان یادآور شد: بیش از 400 سایت سیاسی و کانال‌های ماهواره‌ای بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و بعضا خیلی از جوانان و بزرگسالان ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند که نباید غافل بشویم.

وی گفت: امروزه دشمنان این انقلاب با ایجاد کانال‌های ماهواره‌ای برای کودکان، ایجاد سایت‌های مستهجن، ایجاد کانال‌های ماهواره‌ای بدون هویت برای خانواده‌ها و با انتشار و پخش فیلم‌های ضد اخلاقی بر روان کودکان، جوانان، زنان و مردان تاثیر می‌گذارند.

درخشان افزود: کانال‌های ماهواره‌ای به‌صورت غیر مستقیم فرهنگ غربی و اهداف خود را در زندگی مردم ما نشر می‌دهند و مردم نباید بی‌توجه باشند.

وی گفت: امروز سیاسیون ما، اصحاب قلم، رسانه‌ها، صاحبان وبلاگ و اهل قلم باید به مقوله فرهنگ بپردازند که متاسفانه در این حوزه کم‌کاری شده است.

این مسئول ابراز داشت: نوشتن چند کتاب فایده‌ای ندارد در مقابل این همه هجوم فرهنگ غربی باید بیشتر کار کرد.

درخشان اظهار داشت: مقوله فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما غریب است و نباید بگذاریم که جای امر به معروف و نهی از منکر عوض شود.

وی خاطرنشان کرد:  امروزه امر به معروف آن قدر مهم است که باید در این مقوله بدانیم که امام حسین (ع) به‌خاطر امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کرد، پس باید الگوی ما حسینی و زینبی باشد.

درخشان اضافه کرد: امروزه مردم نگران همه چیز هستند، اما نگران فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر نیستند، فریاد اهالی قلم باید هویدا باشد و باید نگران بی‌حجابی، فساد اخلاقی، فرهنگ غربی و هر آنچه که در جنگ نرم به راحتی بر جوانان و خانواده‌های ما تاثیر می‌گذارد باشیم.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول