اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک:

20 برنامه ‌فرهنگی و ورزشی در اراک به مرحله اجرا در آمد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 20 عنوان برنامه ‌فرهنگی و ورزشی توسط این اداره در سطح شهرستان اراک به مرحله اجرا در آمد.

20 برنامه ‌فرهنگی و ورزشی در اراک به مرحله اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عابد حقدادی پیش از ظهر امروز در دیدار با ورزشکاران بسیجی اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان اراک 38 هیئت ورزشی فعال در بخش آقایان و 21 هیئت ورزشی فعال در بخش بانوان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان اراک 80 باشگاه ورزشی فعال در بخش آقایان و 25 باشگاه ورزشی فعال در بخش بانوان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با اشاره به برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته بسیج توسط این نهاد خاطرنشان ساخت: در هفته بسیج شاهد مسابقات ورزشی گوناگون از جمله تیر و کمان، فوتسال، تکواندو و کاراته در بخش آقایان و در بخش بانوان نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی انجام شده است.

حقدادی تصریح کرد: شهدای بزرگوار باید نامشان و یادشان همواره در نظر باشد که در این راستا با جمعی از مسئولین ورزشی با خانواده بلند مرتبه شهید عباسی نیز دیدار داشتیم.

وی بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که خداوند متعال به ملت ما عطا کرد و افزود: هفته بسیج یادآور خاطره شهامت و شجاعت بزرگ‌مردانی است که در راه اسلام و ایران اسلامی هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با اشاره به اینکه روزهای هفته بسیج از 30 آبان ماه تا 6 آذر با عناوینی چون بسیج ایثار و شهادت، بسیج، ولایت و انتظار، بسیج، خلاقیت و پیشرفت،‌ بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومت، بسیج، خانواده و سبک زندگی، بسیج، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده بود، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک نیز به خوبی توانست با برنامه‌های فرهنگی ورزشی در گرامیداشت این ایام ادای دین کند.

انتهای پیام/87004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول