اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بویین زهرا خبر داد

برپایی نمایشگاه معرق چوب بویین زهرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا از برپایی نمایشگاه معرق چوب در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه معرق چوب بویین زهرا

علی زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: نمایشگاه معرق چوب شهر بویین زهرا با مشارکت کانون بسیج هنرمندان و حضور مسئولان در این شهرستان افتتاح شده است.

وی افزود: معرق و منبت در زمینه پازلی، معرق مشبک و معرق روی چوب جزو آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: نمایشگاه معرق چوب این شهرستان در فضایی بالغ بر 200 متر مربع با 57 اثر در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ولایت بویین زهرا برای بازدید علاقه‌مندان آماده شده است.

زارعی ادامه داد: نمایشگاه معرق چوب شهرستان بویین زهرا با طول مدت یک هفته از ساعت 10 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 18 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه معرق چوب شهرستان بویین زهرا از سوی حمیده جمالی از دانشجویان کارشناسی گرافیک و دارای کارت صنعتگری معرف از صنایع دستی برپا شده است و تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی در سطح این شهرستان برگزار کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا از کسب مقام برتر از سوی هنرمند عکاس بویین زهرایی در جشنواره بسیج عکس استان قزوین خبر داد و ابراز داشت: محمدرضا یوسفی هنرمند بسیجی بویین زهرا در دو سالانه عکس بسیج موفق به کسب مقام برتر این جشنواره شده است.

زارعی عنوان کرد: این هنرمند عکاس در بخش آیین‌ها و ارزش‌ها از سوی هیئت داوران جشنواره به عنوان نفر برتر انتخاب و مراسم تجلیل از این هنرمند نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/77005/ش‌20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول