اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو کردستان:

ووشوکاران کردستانی آماده حضور در تیم ملی می‌شوند

رئیس هیئت جودو کردستان از آمادگی تیم ووشو بانوان استان کردستان به منظور حضور پرقدرت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

ووشوکاران کردستانی آماده حضور در تیم ملی می‌شوند

جلال کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان پاره‌ای نکات در خصوص مسابقات ووشو انتخابی بانوان استان کردستان پرداخت.

وی با ابراز خشنودی از حضور فعال بانوان ورزشکار در این مسابقات اظهار کرد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات برتر و حضور در انتخابی تیم ملی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیئت جودو کردستان با اشاره به انتخاب 10 ورزشکار در مسابقات سبکی قهرمانی کشور در رقابت‌های انتخابی استان، اظهار کرد: این ووشوکاران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان موفق به قرار گرفتن در ترکیبت تیم استان شدند.

کرمی زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی را شش روز دیگر و در روز نهم آذرماه اعلام کرد و افزود: خوشبختانه ووشوکاران بانوی کردستان از آمادگی مطلوبی به منظور حضور در این پیکارها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در بخش‌ ساندا در رده سنی بزرگسالان 2 ورزشکار به عضویت تیم استان درآمده‌اند گفت: در رده سنی جوانان نیز 4 ورزشکار عازم رقابت‌های انتخابی تیم ملی می‌شوند.

رئیس هیئت جودو کردستان نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش تالو را 5 ورزشکار ذکر کرد و افزود: در مجموع این مسابقات 40 ورزشکار از 7 شهرستان حضور داشتند.

کرمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتخاذ تدابیر لازم زمینه حضور پرقدرت تیم بانوان ووشو استان در رقابت‌های انتخابی ووشو تیم ملی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول