اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر صورت می‌گیرد

رقابت ووشوکاران آملی‌ با نماینده سیستان

سرپرست تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل گفت: برای برگزاری نخستین دیدار لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور صبح امروز راهی تهران شدیم تا با نماینده استان سیستان و بلوچستان دیدار کنیم.

رقابت ووشوکاران آملی‌ با نماینده سیستان

سید رضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: این دوره از مسابقات امسال با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تا رقابت‌ها متمرکز در دو گروه دنبال شود.

وی با اعلام اینکه عصر امروز مراسم وزن‌کشی ووشوکارانی که باید در هفته نخست این مسابقات حاضر شوند انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه ووشوکاران آملی نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و برای سومین سال با حمایت سازمان تاکسیرانی در این مسابقات شرکت دارند.

موسوی با بیان اینکه حدود 25 بازیکن اصلی و ذخیره را برای لیگ برتر در اختیار داریم، ادامه داد: فضل‌الله قاسم‌زاده از مربیان نام‌آشنای ووشوی مازندران به عنوان سرمربی تیم بوده و یدالله قاسم‌زاده نیز به عنوان مربی او را همراهی می‌کند.

سرپرست تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل بیان داشت: در بخش تالو نیز هاشم هاشمی از مشهد مقدس امسال به‌عنوان مربی ووشوکاران را آماده مسابقات می‌کند.

وی با اشاره به هفته نخست این رقابت‌ها که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در آکادمی ووشو فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هفته نخست از ساعت 15 و 50 دقیقه عصر فردا پنج‌شنبه با نماینده استان سیستان و بلوچستان دیدار می‌کنیم.

به گفته سرپرست تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل، تیم‌های بعثت کرمانشاه، پرشین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت سیستان و بلوچستان با آملی‌ها هم‌گروه هستند.

موسوی با اشاره به نقش حیاتی اسپانسر در کسب پیروزی و نتایج تیم ابراز داشت: اسپانسر خوب با تزریق به موقع منابع مالی می‌تواند در روحیه جنگندگی بازیکنان تاثیر بسزایی داشته و انگیزه زیادی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول