اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور:

ووشوکاران قمی به اردوی آماده‌سازی رفتند

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: ورزشکاران تیم‌های تالو و ساندا هیئت ووشوی قم به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور به اردوی آماده‌سازی رفتند.

ووشوکاران قمی به اردوی آماده‌سازی رفتند

مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از اینکه پیکارهای انتخابی تیم‌های تالو و ساندای هیئت ووشوی قم با حضور چهره‌های مدعی از باشگاه‌های مختلف ووشوی قم برگزار شد حالا این نفرات خود را برای درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور آماده می‌کنند.

وی یادآور شد: بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های انتخابی کادر فنی هر 2 تیم ساندا و تالو را نیز معرفی کردیم تا نفراتی که به عنوان برترین‌های مسابقات انتخابی به اردوی تیم منتخب قم راه یافته‌اند بدون اینکه زمان را از دست بدهند با بهترین شرایط خود را مهیای پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کنند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم افزود: برای تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم بخش تالوی هیئت ووشوی قم کانون شهید بهشتی را در نظر گرفته‌ایم چراکه رقابت‌های انتخابی نیز در سالن ورزشی همین کانون به انجام رسید و شرایط خوبی برای اردونشین‌ها مهیا است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خانه ووشوی قم واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم ـ کاشان در میدان 72 تن برای برپایی و تشکیل اردوی آماده‌سازی اعضای حاضر در تمرینات تیم بخش ساندای هیئت ووشوی قم در نظر گرفته شده است.

اردستانی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی ووشو مهم‌ترین برنامه پیش روی فدراسیون ووشو به شمار می‌رود و بر اساس برنامه‌ریزی این فدراسیون بخش تالو روزهای هجدهم تا بیست و یکم آذرماه به انجام می‌رسد به همین خاطر مدعیان اعزام به این رقابت‌ها در انتخابی تالوی قم شرکت کردند.

وی تاکید کرد: تالو یکی از بخش‌های ورزش ووشو به شمار می‌رود که در این بخش به اجرای فرم‌های سنتی‌چینی همراه با در برگیری انعطاف، استحکام، استقامت و تمرکز پرداخته می‌شود ضمن اینکه این بخش به زیرشاخه‌های متعددی برای نمایش فرم‌های تالو تبدیل شده است که همه آن‌ها در همان مجموعه تالو گردآوری شده‌اند و به عنوان پیکره‌ای واحد از آن‌ها در مسابقات استفاده می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی استان قم افزود: با توجه به اینکه ووشوکاران تالوکار کشورمان قرار است آماده پیکارهای ووشوی قهرمانی جهان و آسیا در سال آینده میلادی و همچنین پیکارهای ووشوی آسیایی سال 2014 میلادی در شهر اینچئون کره جنوبی شوند، مسابقات انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف برای هر 2 بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد.

وی اظهار داشت: ووشوی قم در سال قبل توانست توسط امیر نجفی‌پور در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان جهان به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی و نشان نقره دست یابد که این مدال نشان می‌دهد ووشوی قم قابلیت درخشش در میادین برون مرزی را دارد و ان‌شاءالله با درخشش در مسابقات کشوری ووشوکاران قمی موفق به کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده میلادی نیز خواهند شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول