اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آحاد مردم

2 ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا شد

دو ویژه برنامه هفته بسیج با حضور آحاد مردم و بسیجیان در شهرستان شاهرود اجرا شد.

2 ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا شد

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان درباره یکی از این برنامه‏ها اظهار کرد: فراخوان گردان‌های عاشورای پایگاه ثارالله حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف شهر رودیان برگزار شد.

حسن طالع‌زاری اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج، فراخوان دو روزه و رزمایش حوزه‌ای گردان‌های عاشورا پایگاه ثارالله شهر رودیان با برنامه‌های متنوع در روستای حسین‎آباد برگزار شد. 

وی افزود: در روز نخست این رزمایش، یکی از روحانیان در خصوص محرم و بسیج سخنرانی کرد و مراسم عزاداری به یاد اسارت حضرت زینب (س) و خاندان رسالت برگزار شد.

 فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان خاطر نشان کرد: در پایان نیز مراسم رزم شبانه و مانور انجام شد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در خصوص اهمیت بسیج سخنرانی کرد. 

طالع‌زاری تصریح کرد: در روز دوم نیز برنامه ورزش صبح‎گاهی، زیارت عاشورا، صبح‎گاه نظامی و کلاس‌های تأمین و امنیت، پیشگیری از مواد مخدر و دفاع از کوی و برزن برگزار شد. 

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان بیان کرد: این فراخوان به مناسبت هفته بسیج و حفظ و انسجام نیروها و افزایش آمادگی‌های تئوری و عملی آنها انجام و با برنامه‌ریزی انجام شده برای سایر گردان‌های عاشورای پایگاه‌های تابع نیز برگزار خواهد شد. 

ایستگاه صلواتی در پارک شهرک توحیدی شاهرود برپا شد

مسئول روابط عمومی بسیج مساجد و محلات شاهرود نیز درباره برنامه دوم اجرا شده در شهرستان شاهرود گفت: ایستگاه صلواتی بسیج به همت پایگاه شهید بهشتی حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) در پارک شهدای محراب شاهرود برپا شد.

محمدقاسم مؤیدی اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی ایستگاه صلواتی در پارک شهرک توحیدی شاهرود برپا شد. 

وی افزود: این ایستگاه صلواتی به مدت یک هفته با پخش چای و شیر به مردم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اهالی با پخش بروشور فعالیت‎های بسیج را ارائه می‎دهد تا افراد با آشنایی بیشتر از فعالیت‎ها در این نهاد عضو شوند. 

مسئول روابط عمومی بسیج مساجد و محلات شاهرود با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج این حوزه در هفته بسیج در مساجد و محلات برنامه‌های مختلفی را در شناساندن بسیج و فعالیت‌های آن ارائه می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیج و اینکه همه مردم بسیجی هستند، هر چند عضو رسمی بسیج نیستند، تلاش می‌شود این پتانسیل عظیم جذب بسیج و فعالیت‌های آن شوند و از تجربیات آنها در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب استفاده شود. 

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول