اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج ورزشکاران اراک:

دومین یادواره شهدای ورزشکار اراک برگزار می‌شود

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک از برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اراک خبر داد.

دومین یادواره شهدای ورزشکار اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی(کله‌ای‌ها) اراک برگزار می‌شود که با توجه به حضور جوانان و نخبگان دانشگاهی و ورزشکاران بسیار با ارزش است.

بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار برپایی چنین برنامه‌هایی را نشانه ارج نهادن به مقام والای رزمندگان اسلام عنوان کرد و بر ضرورت برگزاری آن در سال‌های متمادی تاکید کرد.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک با اشاره به اینکه شرایط امروز منطقه بر گرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، افزود:  نهالی که شهدا کاشتند امروز به بار نشسته و حاصل آن بیداری منطقه است.

بابایی افزود: اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌‌تر این یادواره صورت گرفته و ما آماده برگزاری یکی از با شکوه‌ترین یادواره‌های شهدای کشور در اراک هستیم.

وی گفت: باید چنین یادواره‌هایی هر ساله و به مناسبت‌های مختلف برگزار شود تا جوانان و نسل‌های آینده با بزرگ‌ مردی‌های شهدا آشنا شده و آن را سرلوحه زندگی و امور خود قرار دهند.

رضا بابایی همچنین از حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی در این یادواره خبر داد و افزود: تعدادی از شخصیت‌های برجسته کشوری، لشگری و استانی در این یادواره شرکت می‌کنند و برای سخنرانی این یادواره نیز از حجت‌الاسلام احمد پناهیان دعوت به عمل آمده است.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک شهدای ورزشکار را پهلوانان معاصر دوران حاضر دانست و بیان داشت: شهدا مردان و آزادگانی غیرتمند هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی پهلوانانه از خاک کشور دفاع کردند.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول