اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پای خبرنگاران آملی پس از 3 سال به صحن شورا باز شد

قدم قهرمانان پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر تیم ملی جوانان کشورمان خوش بوده و با حضور خود در بین شورانشینیان پس از حدود سه سال پای خبرنگاران نیز به جلسات شورا باز کردند.

پای خبرنگاران آملی پس از 3 سال به صحن شورا باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسعود فلاح و پیمان یعقوبی مربی و بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان جمهوری اسلامی ایران که در رقابت‌های پاراآسیایی صاحب گردن‌آویز طلا و عنوان قهرمانی شدند در جلسه شورای اسلامی شهر آمل تجلیل شدند.

سومین دوره رقابت‌های پارآسیایی جوانان چهارم تا هشتم آبان امسال در کوالامپور مالزی برگزار شد تا عاملی برای قدردانی و تقدیر از فعالیت‌های مربی و بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در حضور سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان،جمشیدپناه و مس‌چی معاونان این اداره کل و شورانشینان آملی باشد.

سعادتمند و معاونانش که عصر گذشته برای استقبال از سید‌پیمان حسینی لرگانی دروازه‌بان ارزنده تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که در رقابت‌های بین قاره‌ای برای نخستین بار به عنوان قهرمانی دست یافت به نوشهر رفته بودند شامگاه چهارشنبه خود را به شورای اسلامی شهر آمل رساندند.

این مسئولان استانی در حالی به آمل رسیدند که جلسه شورانشینان آغاز شده بود.

مربی و بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان پس از ورود به ساختمان شورا دقایقی را با خبرنگاران به درد و دل پرداخته و از مشکلات تمرین و دیگر مشکلات موجود برای معلولان و جانبازان صحبت‌هایی به میان آوردند.

از نکات قابل توجه این جلسه باز شدن پای خبرنگاران پس از حدود سه سال به صحن شورای شهر آمل بود.

البته تعدادی از خبرنگاران دعوت شده به نخستین نشست شورانشینان که با حضور صاحبان رسانه همراه بود، زودتر از موعد مقرر خود را به جلسه رساندند که پس از انتظار 45 دقیقه‌ای وارد اتاق جلسات شورا شدند.

از نکته این جلسه درخواست توجه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به ورزش بانوان در این شهر توسط خدیجه قدرت بانوی عضو شورای اسلامی بوده و وی با جدیت خواستار امکانات لازم برای ایجاد فضایی مناسب برای ورزش بانوان بود.

به گفته مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل برنامه‌ریزی شده تا جلسات شورانشینان آملی در چهارشنبه هر هفته با حضور چهار خبرنگار از رسانه‌های مختلف دنبال شود.

 

پس از صحبت‌های احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای شهر آمل از دو قهرمان مسابقات پاراآسیایی بسکتبال با ویلچر جوانان با اهدای هدایایی قدردانی شده و عکس‌های یادگاری نیز عاملی برای ثبت این لحظه‌ها بود.

امیدواریم حضور خبرنگارانی که برای اشاعه فعالیت‌های مسئولان دست به قلم می‌شوند تا عملکردها را به سمع و نظر مردم برسانند مقطعی نبوده،به صورت مستمر باشد و بیش از پیش مسئولان نیز همراه با ارتباط با خبرنگاران آنها را پلی بین مردم و مسئولان تلقی کنند.

گزارش از قربانعلی مسافر

انتهای پیام/86012/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول