اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه

پنج جایزه نخستین جشنواره سرای روزنامه‌نگاران کردستان به فارس رسید

در همایش استانی حماسه‌سازان دفاع مقدس و مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فصلی سرای روزنامه‌نگاران کردستان، خبرنگاران فارس پنج جایزه این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

پنج جایزه نخستین جشنواره سرای روزنامه‌نگاران کردستان به فارس رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این همایش دو ساعته که ظهر امروز در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم از نشریات محلی، نشریات سراسری و خبرگزاری‌های فعال که در طول یک سال گذشته در حوزه دفاع مقدس بیشترین تاثیرگذاری را داشتند، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش؛ ابراهیم دلاوری از روزنامه کیهان، شیوا اردلان‌منش از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، سمیه فرزامی از خبرگزاری فارس، شنو نوری از خبرگزاری شبستان، فردین کمانگر از روزنامه همشهری، روناک کنعانیان از خبرگزاری رسا، شیلان صلواتی از خبرگزاری کار و کارگر ایلنا و سیران سعیدپور از خبرگزاری ایسنا و اقبال رضایی از روزنامه شرق به عنوان فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس تجلیل شدند.

همچنین در این همایش برگزیدگان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات سرای روزنامه‌نگاران استان که در فصل بهار برگزار شد، تجلیل شدند.

در این جشنواره که در شش بخش گزارش توصیفی، خبر، تیتر، مصاحبه و گفتگو، گزارش تصویری و عکس برگزار شد، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره حائز رتبه‌های اول تا سوم هر بخش شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بخش گزارش توصیفی؛ رتبه سوم به گزارش "دریاچه زریوار مریوان دارای شناسنامه می‌شوند" به شیلان صلواتی از خبرگزاری ایلنا تعلق گرفت.

رتبه دوم این بخش نیز به سرور احمدی از خبرگزاری مهر به خاطر گزارش "حضور حماسی مردم کردستان پای صندوق‌های رای" اهدا شد و رتبه نخست این بخش نیز شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه نقدی به "اسب کردی ثروتی از کردستان است" به مژگان وفایی از روزنامه همشهری تعلق گرفت.

در بخش یادداشت نیز رتبه سوم به یادداشت "پیروزی نزدیک است، ایرانی‌ها به خلق حماسه عادت دارند" از عدالت ناصری از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

این بخش رتبه دوم و نخست نداشت.

در بخش مصاحبه و گفت‌وگو نیز رتبه سوم به "توکل به خدا زمینه ساز موفقیتم بود" به افشین خوشگوار از دو هفته‌نامه به‌هیز اهدا شد.

رتبه دوم این بخش به زانیار دلیری از دو هفته‌نامه به‌هیز اهدا شد و رتبه نخست این بخش نیز شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز به صباح حسنی از روزنامه همشهری اهدا شد.

در بخش گزارش‌های تصویری و عکس نیز از یحیی صمدی از خبرگزاری کردپرس تجلیل شد.

رتبه دوم این بخش نیز به کمال منصوری عکاس خبری خبرگزاری ایکنا و ایسنا اهدا شد.

رتبه نخست این بخش نیز شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز به امید بهمنی از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

در بخش تیتر نیز رتبه سوم به خبات ساعدی از خبرگزاری فارس به خاطر تیتر "نسل چهارمی‌ها به نظام جمهوری سالامی آری گفتند" تعلق گرفت و رتبه دوم این بخش نیز به "هوای کردستان بس ناجوانمردانه غبارآلود است" از چنور صادقی از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

هیئت داوران رتبه نخست این بخش را حائز تجلیل ندانستند.

در بخش صفحه‌آرایی نیز از مسعود احمدی مدیرمسئول هفته‌نامه محلی سیروان تجلیل و از نشریه برتر دو هفته‌نامه به‌هیز به خاطر صفحه‌‌آرایی برتر تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از فعالان رسانه ملی با همکاری سازمان بسیج رسانه تجلیل شد.

ارسلان سودمند گوینده برنامه‌های رادیویی دفاع مقدس و شجره طیبه، مرتضی مهتابانی تهیه‌کننده برنامه شجره طیبه، مهدی آزادی تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان، رامیار روحی خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهرداد یوسفی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه هشت پلاک و رهپویان عشق، پرستو فیض‌اللهی مجری برنامه رهپویان عشق، کلثوم مومنی خبرنگار فعال خبرگزاری فارس و واحد مرکزی خبر در شهرستان قروه، طیب الله‌ویسی خبرنگار واحد مرکزی خبر کردستان و حمیده نادری ماهنانه شاخ و شنگ از شهرستان بانه، کاوه امجدی از کرد تودی و شیوا نسایی مقدم از رسانه ملی تجلیل شد.

انتهای پیام/79005/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول