اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با خبرنگاران استان البرز مطرح شد

ضرورت شفاف‌سازی و دوری از هرگونه دروغ در اخبار

استاندار البرز در نخستین دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه بر ضرورت شفاف‌سازی و دوری از هر گونه دروغ در اخبار توسط خبرنگاران تأکید کرد.

ضرورت شفاف‌سازی و دوری از هرگونه دروغ در اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری شامگاه امروز در اولین نشست صمیمی با خبرنگاران این استان اظهار داشت: اگر بخواهیم هر چیز دروغی را پرورش داده و آن را رسانه‌ای کنیم روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم استان البرز را به مرحله‌ای از پیشرفت و توسعه برسانیم باید هر گونه تنش را از این شهر دور کرده و با اطلاع رسانی‌دقیق و درست مردم را از آنچه در شهر روی می‌دهد، آگاه سازیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای با بداخلاقی می‌خواهند مسئولان را به زیر سئوال ببرند، افزود: این افراد با نوشته‌های دروغ و غیرواقعی در نظر دارند ذهن مردم را نسبت به مسئولان تیره کنند.

طاهری تأکید کرد: من آمده‌ام تا برای شهر و مردم استان کار کنم نه اینکه دعوا کنم لذا نقدها را می‌پذیریم و تمام تلاشم این است که حرکت استان را به سمت تعالی و پیشرفت بیشتر سوق دهیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: من با کسی دعوا ندارم و افرادی که از زمان ورود من به این پست تا کنون سعی دارند چهره مرا در شهر نامناسب جلوه دهند، بدانند که هرگز نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

طاهری بیان داشت: بستن و متوقف کردن فعالیت‌های یک سایت یا نشریه برای من کار ندارد،‌ اما نوشتن و انتقاد کردن از مهمترین وظایف خبرنگاران است که باید در مسیر درست خودش استفاده شود.

وی تأکید کرد: باید انصاف و اخلاق‌مداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و برای رشد و پیشرفت بیشتر انصاف را مهمترین اصل در برنامه کاری خود بدانیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر پیگیری مطالبات خبرنگاران گفت: با جدیت مطالبات خبرنگاران را پیگیری کرده و در مسیر رشد و تعالی رسانه‌های استان گام برمی‌داریم.

در این مراسم که سرپرستان بسیاری از رسانه‌ها حضور داشتند، با ذکر قسمتی از مشکلات و خواسته‌هایشان خواستار رفع مشکلات صنفی خبرنگاران از استانداران شدند.

انتهای پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول