اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سپاه همدان:

شجره طیبه صالحین زمینه‌ساز تحول بزرگ تربیتی در جامعه است

معاون تربیت و آموزش سپاه همدان با بیان اینکه شجره طیبه صالحین بستر اتفاق بزرگی است، گفت: تلاش برای تربیت نسل جوان و نوجوان موجب تحول بزرگی در جامعه می‌شود.

شجره طیبه صالحین زمینه‌ساز تحول بزرگ تربیتی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی اظهار کرد: از برنامه‌های هفته بسیج برگزاری سلسله جلسات و نشست‌های هیئت‌های منتظران موعود بود که هم‌زمان با هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه در قالب نشست‌های هفتگی با حضور تمام اعضا در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی، معرفتی و بصیرتی برگزار ‌شد.

معاون تربیت و آموزش سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به دیگر برنامه‌های این معاونت تصریح کرد: اردوی حفظ و انسجام حلقه سرگروه بسیج دانش‌آموزی نیز با حضور 360 نفر به مدت سه شبانه روز در اردوگاه ولایت قم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را حفظ و انسجام حلقه‌های سرگروه‌ها، برقراری انس و الفت بین مربی و سرگروه و همچنین بازآموزی با بهره‌گیری از مدرسان مجرب عنوان کرد.

اسماعیل‌بیگی برگزاری نشست‌های حلقه‌ صالحین و جلسات هیئت‌های عاشقان ولایت را از دیگر برنامه‌های صورت‌گرفته در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این هیئت‌ها در واقع، ارکان شجره طیبه صالحین هستند که در زمینه محورهای تربیتی، بصیرتی، معنوی و اخلاقی به اجرای برنامه پرداختند.

وی برگزاری برنامه میقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، کارگاه تداوم آموزش حلقه مربیان خواهر با حضور 200 نفر، برگزاری مسابقات عمومی قرآن و همایش مشترک روحانیون شجره طیبه صالحین با هدف تبیین نقش و جایگاه روحانیت در سپاه و بسیج را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته بسیج عنوان کرد.

معاون تربیت و آموزش سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص شجره طیبه صالحین نیز بیان داشت: شجره طیبه صالحین، بستر اتفاق بزرگی بوده است.

وی ادامه داد: همراه‌ شدن ده‌ها هزار فعال فرهنگی کشور با این جریان و تلاش برای تربیت نسل جوان و نوجوان موجب تحول بزرگی می‌شود که می‌توان از آن به عنوان اصلی‌ترین مأموریت به منظور تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) یاد کرد.

اسماعیل‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی، امام و رهبری حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول