اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاضل لاریجانی خبر داد

ساخت یادمان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی آمل

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از طراحی اولیه یادمان شهدا در جوار پروژه مجتمع فرهنگی و مسجد این دانشگاه خبر داد.

ساخت یادمان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه شجره طیبه بسیج را سرمایه عظیم انقلاب اسلامی دانست و روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

وی با اعلام خبر برگزاری همایش فرهنگی تبیین سبک زندگی امام جعفر صادق(ص) به میزبانی این واحد دانشگاهی تصریح کرد: برگزاری این همایش باید به نحو شایسته‌ای در شأن آن امام همام صورت پذیرد.

رئیس شورای فرهنگی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی درباره مجلات فرهنگی موجود در دانشگاه بیان داشت: مجلات موجود مناسب است ولی باید تلاش کنیم تا این مجله را تبدیل به یک نشریه علمی پژوهشی در حوزه فرهنگی کنیم.

در ابتدای این جلسه نیز حجت‌الاسلام علی اصغری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی آمل از برگزاری نشست‌های تخصصی برای اساتید این واحد دانشگاهی تا پایان سال خبر داد.

مهدی غریب معاون عمرانی این دانشگاه نیز در ادامه با ارائه طرح‌های سه بعدی از مسجد و مجتمع فرهنگی گزارشی را از روند پیشرفت و ساخت این پروژه ارائه داد.

وی تصریح کرد: ریاست دانشگاه بر اجرای معماری اسلامی ـ ایرانی در پروژه‌های عمرانی تاکید دارند و در بناهایی که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد شاهد این رویکرد به صورت محسوس خواهیم بود.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول