اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در همدان پایگاه معنوی شده‌اند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: 24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در مراکز آموزشی، ارتفاعات و پارک‌های تفریحی پایگاه‌های معنوی آرامش مردم هستند.

24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در همدان پایگاه معنوی شده‌اند

محمدجواد زمردیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه شهدا برکت این سرزمین هستند، اظهار کرد: آرامش و توفیقات امروز کشور مرهون گذشت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: خیزش امروز سراسر گیتی به خاطر حماسه و شهادت‌طلبی شهیدان ایران اسلامی است به همین خاطر دشمنان از شهید و شهادت وحشت دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه صیانت از آرمان شهدا وظیفه همه است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت بزرگ‌‌ترین سلاح در برابر حربه استکبار است که همه باید در این راستا منسجم وارد شویم.

وی افزود: در تویسرکان به منظور تسریع در امر ساماندهی تپه نورالشهدا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

زمردیان افزود: برای انجام ساماندهی و ایجاد یادمان شهدای تپه نورالشهدای تویسرکان هیئت امنای حرم تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ارائه شده یادمان تپه نورالشهدا برای تصویب و اجرا در دست مطالعه قرار می‌گیرد، گفت: برای تسهیل و روانسازی امور، مسیر محل دفن شهدای گمنام تسطیح می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به پیگیری مستمر انجام کار از سوی مسئولان استان و شهرستان، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم 30 درصد از اعتبار لازم برای ایجاد حرم شهدای گمنام در تپه نورالشهدا را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه 24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در استان همدان داریم، خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در سه محل مراکز آموزشی، ارتفاعات و پارک‌های تفریحی به منظور ایجاد پایگاه‌های معنوی، آرمیده‌اند.

زمردیان با بیان اینکه در هشت نقطه شهری استان کار ساماندهی ایجاد یادمان شهدای گمنام انجام نشده است، افزود: سال گذشته موافقت‌نامه‌ها انجام شد، اما با شرایط پیش آمده تخصیص ریالی صادر نشد.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول