اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دبیران شورایاری و مدیران شهری مطرح شد

تدوین چشم‌انداز توسعه 4 ساله جنوب غرب تهران

مدیر شهری جنوب غرب تهران گفت: به ‌منظور ارتقای خدمات شهری، چشم‌انداز توسعه چهار ساله جنوب غرب تهران تدوین می‌شود.

تدوین چشم‌انداز توسعه 4 ساله جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهروز محمدزاده ظهر امروز در نشست دبیران شورایاری و مدیران شهری جنوب غرب تهران با اشاره به تنظیم برنامه چهار ساله با هدف ارتقای فعالیت‌های خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری در محلات، گفت: با تشکیل جلسات شورایاران و نخبگان محلات 14گانه، کاستی‌ها و مشکلات محلات شناسایی و فضاهای شهری جدید برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد خواهد شد.

مدیر شهری جنوب غرب تهران اظهار داشت: این برنامه چهار ساله برای حل مشکلات شهروندان در هر یک از محله‌های منطقه و با توافقات از سوی مدیریت شهری با دیگر نهادهای اداری منطقه اجرا می‌شود که دبیران شورایاری نیز با ایجاد روحیه مشارکت‌پذیری بیشتر شهروندان می‌توانند کمک‌های شایانی به مدیریت شهری داشته باشند.

پیگیری مدیریت شهری در ارتباط با مطالبات مردم درباره تملک کارخانه روغن و ... امیدبخش است

محسن آقاجانی، دبیر دبیران شورایاری جنوب غرب تهران نیز ضمن قدردانی از پیگیری‌های انجام شده در زمینه پرونده‌هایی همچون تملک کارخانه روغن نباتی در محله زمزم درباره مسئله تملک پیرامونی اراضی راه‌آهن تهران ـ تبریز، خاطرنشان کرد: بازدید اعضای شورای شهر و پیگیری‌های انجام شده در این مورد امیدبخش است که نشان‌دهنده درک مدیریت شهری از مطالبات شهروندی است.

وی همچنین خواستار بررسی مسئله ساخت میدان میوه و تره‌بار برای محله‌های فاقد این امکان، ساخت پارکینگ طبقاتی و نیز باز پیرایی و نگهداری زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در منطقه شد. 

این گزارش حاکی است، دبیران شورایاری در ادامه این نشست با مطرح کردن سئوالات شهروندان در زمینه تکمیل طرح‌های شهری و دریافت خدمات برای محله‌ها پاسخ مناسب را از مسئولان مربوطه حاضر در جلسه دریافت کردند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول