اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ‌منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار اعلام کرد

‌آمادگی منطقه آزاد ‌چابهار برای پایلوت قرار گرفتن در سند چشم‌انداز 1404

مدیر عامل ‌منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار آمادگی کامل خود را برای پایلوت قرار گرفتن در برنامه‌ریزی سند چشم‌انداز 1404 در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور اعلام می‌دارد.

‌آمادگی منطقه آزاد ‌چابهار برای پایلوت قرار گرفتن در سند چشم‌انداز 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حامد علی مبارکی عصر امروز در اختتامیه هفتمین نشست تخصصی رسانه و سند چشم‌انداز 1404 در منطقه آزاد چابهار ‌اظهار داشت: چابهار با دارا بودن توانمندی‌ها‌ی علمی‌، اقتصادی و ترانزیتی در ابعاد بین‌المللی این آمادگی را در خود می‌بیند تا در بین مناطق آزاد و اقصادی کشور به عنوان منطقه پایلوت نقش محوری در برنامه سند چشم‌انداز ایران 1404 ایفا کند.‌

وی برگزاری این نشست را برای معرفی همه‌جانبه و شفاف‌گونه چابهار در ابعاد ملی و بین‌المللی بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: با حمایت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی از چابهار‌، آینده روشن و سرعت حرکت بر مدار توسعه چابهار‌، شدت هدفمندی به خود خواهد گرفت.

وی حضور مدیران ارشد رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها را در چابهار به عنوان فرصتی طلایی برای معرفی توانمندی‌های نهفته این شهر همیشه بهار عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید برای معرفی هر چه بهتر و هدفمند سیستان و بلوچستان و به خصوص چابهار به عنوان پیشانی توسعه شرق کشور‌، برنامه‌ریزی مدونی را طراحی و عملیاتی کنند تا برخی سیاه‌نمایی‌ها بیش از این خودنمایی نکند.

مدیر عامل ‌منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار ‌یادآور شد: شایسته است تا اصحاب رسانه برای ترسیم آینده‌ایی روشن برای چابهار به صورت گسترده و نه مقطعی گام بردارند زیرا که بزرگنمایی موفقیت‌ها‌ی چابهار می‌تواند روند جذب سرمایه‌های سرگردان به سمت چابهار را سرعت بخشیده و در این بین نقش رسانه‌ها بسیار مهم و راهبردی خواهد بود.

مبارکی وجود دانشگاه‌های متعدد در چابهار را یکی دیگر از نقاط قوت این شهرستان برشمرد و افزود‌: دانشگاه علمی و کاربردی منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در حال حاضر پذیرای بیش از 2 هزار دانشجو‌ست و این دانشگاه به عنوان نخستین دانشگاه علمی کاربردی در استان توانسته با مدیریت پیگیر و قوی‌، مجوز راه‌اندازی رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی را گرفته و در بهمن ماه نیز اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد که این مهم ‌نیز برای این شهرستان افتخار علمی و آموزشی بزرگی به شمار می‌آید.

مدیر عامل ‌منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار نوید روزهای خوش و مبارکی را به مردم چابهار داد و گفت: به طور حتم شهرستان بندری چابهار در آینده نزدیک با استمرار حمایت‌های دولت بسیاری از فرصت‌های ساکن را به فرصت‌های طلایی در راستای توسعه همه جانبه استان سیستان و بلوچستان به کار خواهد بست.

انتهای پیام/75004/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول