اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام معاون ‌دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت مطرح کرد

توجه به ‌الگوی اسلامی ـ ایرانی برای رسیدن به سند چشم‌انداز 20 ساله

نشست آینده پژوهی و چشم انداز ایران 1404در منطقه آزاد چابهار با حضور قائم مقام معاون گنجینه اطلاعات و امور بین‌الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

توجه به ‌الگوی اسلامی ـ ایرانی برای رسیدن به سند چشم‌انداز 20 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار جهانبخش سنجابی در این نشست ضمن بر شمردن مولفه‎های شکل دهنده آینده، به نظام برنامه‎ریزی، پیش ران­ها، تعریف و شناخت چشم انداز اشاره کرد.

قائم مقام معاون گنجینه اطلاعات و امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به الگوی اسلامی- ایرانی چشم انداز بیان کرد: راه‎های متفاوتی برای رسیدن به چشم انداز وجود دارد و عناصر ناظر و منظور و نظر در شکل گیری آینده موثر است.

هفتمین نشست تخصصی «رسانه و سند چشم انداز ایران 1404» با رویکرد هم اندیشی اصحاب رسانه و با برگزاری کارگاه‎های آموزشی پیرامون ترویج سند چشم انداز و آینده پژوهی، ویژه مدیران و سردبیران خبرگزاری­‎ها، روزنامه‎های سراسری و پایگاه‎های خبری ـ تحلیلی کشور امروز و فردا در منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول