اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی آثار رسیده صورت گرفت

استقبال غیرمنتظره از نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم

بررسی آثار دریافت شده در حوزه‌های عکس و فیلم نشان می‌دهد که استقبال هنرمندان حرفه‌ای و آماتور از نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم فراتر از انتظار است.

استقبال غیرمنتظره از نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، بررسی آثار دریافت شده در حوزه‌های عکس و فیلم و همین طور شعر، نشان می‌دهد که استقبال هنرمندان حرفه‌ای و آماتور از نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم فراتر از انتظار بوده است.

این گزارش حاکی است، در طول روزهای گذشته بیش از 2 هزار اثر در حوزه فیلم و عکس و نیز نزدیک به 200 اثر ادبی از طرق اعلام شده، به دبیرخانه این جایزه واصل شده است.

مسئولان بخش‌های داوری این جایزه ضمن سپاس از علاقمندان و هنرمندان گرانقدر و درخواست ارسال آثار در فرصت باقی مانده (12 آذر) از عموم شرکت‌کنندگان تقاضا کردند که صرفاً آثار خود را بفرستند و از آثار منتشر شده در فضای مجازی استفاده نکنند.

بدیهی است که داوری در حوزه‌های اعلام شده، صرفاً از بین آثار تولید شده توسط شخص ارسال‌کننده صورت خواهد پذیرفت.

نخستین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری برخی نهادهای دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول