اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارگ:

بسیج برکات زیادی برای کشور و نظام به همراه داشت

بخشدار ویژه خارگ گفت: بسیج برکات زیادی برای کشور و نظام به همراه داشت.

بسیج برکات زیادی برای کشور و نظام به همراه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، علی قاسمی عصر امروز در نشستی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: 5 آذرماه یادآور فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی است که زمینه‌ساز تشکیل سازمان مردمی و حماسه‌ساز بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و برکات زیادی را برای کشور و نظام به همراه داشت.

وی تصریح کرد: فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل این نهاد مردمی موجب شد تا آحاد مردم خصوصاً جوانان با ایمان و پرشور این مرز و بوم، با تمام وجود و با رشادت‌های وصف‌ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان بخرند و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل دشمنان و تهاجمات آنان ایستادگی کنند.

بخشدار ویژه خارگ عنوان داشت: دفاع 8 ساله دفاع مقدس ایران، صحنه بی‌بدیل فداکاری این عزیزان و جانفشانی‌های بسیجیان را رقم زد تا امروزه بسیج به عنوان یک ارزش در جامعه تلقی شود.

قاسمی با اشاره به نقش بسیج پس از دفاع مقدس، عنوان کرد: حماسه‌سازی‌های بسیج طی 34 سال گذشته و رویارویی مدبرانه در برابر فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه مخالفین نظام، همواره گره‌گشای مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس بوده است.

وی با اشاره به کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی و بین‌المللی، متذکر شد: تلاش و کوشش بسیجیان در تمامی زمینه‌ها، این نهاد مردمی را پیشتاز تمامی عرصه‌ها علمی و عملی کرده است که با بصیرت بالای این نیروها در بعد زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی، همواره حضوری به موقع و به اندازه در صحنه‌ها داشته‌اند.

بخشدار ویژه خارگ در پایان یادآور شد: بسیج با اجرای برنامه‌های راهبردی و مهم در تمامی زمینه‌ها، پس از انقلاب نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشیده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول