اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاتر از همدان و قم:

تیم بانوان زنجان قهرمان دارت بیماران تالاسمی کشور شد

تیم هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان موفق به کسب مقام قهرمانی بخش بانوان پیکارهای دارت بیماران تالاسمی کشور شد.

تیم بانوان زنجان قهرمان دارت بیماران تالاسمی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان، دوازدهمین دوره مسابقات دارت بیماران خاص کشور ویژه بیماران تالاسمی در بخش بانوان با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف در قم به انجام رسید.

بر این اساس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان میزبان و پذیرای تیم‌هایی بود که از روز یکشنبه سوم آذر ماه وارد قم شده بودند و ورزشکاران آنها در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم هر دو بخش مردان و بانوان با یکدیگر رقابتی نزدیک و دیدنی داشتند.

رقابت‌های بانوان و آقایان به صورت جداگانه و با امکانات مطلوبی که هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء و اداره کل بهزیستی قم در سالن ورزشی بهزیستی فراهم کرده بودند با شرایط خوبی به انجام رسید و در نهایت برترین‌های خود را شناخت.

در حالی که عنوان قهرمانی بخش تیمی در قسمت آقایان به تیم قم (الف) رسیده بود، اما تیم بانوان هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم نتوانست در بخش زنان این مقام را به دست بیاورد و این زنجانی‌ها بودند که در جایگاه نخست قرار گرفتند.

بعد از تیم بانوان هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان که بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت‌کننده به مقام قهرمانی دوازدهمین دوره پیکارهای دارت بیماران خاص قهرمانی بانوان کشور دست یافت، تیم همدان در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

همچنین در شرایطی که به نمایندگی از هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم دو تیم در این پیکارها حضور یافته بودند، در رده‌بندی نهایی بخش بانوان تیم دارت قم (الف) موفق به کسب مقام سوم شد تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار فارس در قم گفت: با توجه به اینکه قم تجربه برگزاری چند دوره این رقابت‌ها را داشت پیش‌بینی خوبی برای میزبانی مطلوب از تیم‌ها و ورزشکاران شرکت‌کننده انجام داده بودیم و خوشبختانه همه میهمان‌ها از میزبانی قم راضی بودند.

مصطفی علیزاده همچنین با اشاره به مقام‌هایی که تیم‌های مردان و بانوان دارت هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در این رقابت‌‌ها کسب کردند، عنوان داشت:‌ در مجموع باید بگویم که پیش‌بینی ما این بود که کیفیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبل بالاتر باشد، تیم‌های ما نیز خوب کار کردند و دیدید که در بخش مردان تیم قم (الف) قهرمان شد و تیم قم (ب) به مقام سوم دست یافت، ضمن اینکه در بخش بانوان تیم قم (الف) صاحب عنوان سوم شد و در مجموع عملکرد تمام اعضای تیم قم عالی بود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول