اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

بسیج نماد پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه بهار با تأکید بر اینکه تمام مسئولان در مقابل بسیج و بسیجیان مسئولیت دارند، گفت: بسیج نماد پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

بسیج نماد پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بسیج یکی از مقدس‌ترین و پر ثمرترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب و کیان اسلامی است.

امام جمعه بهار با بیان اینکه بسیج با دانش روز می‌تواند در تمام عرصه‌ها مثمر ثمر باشد، گفت: بسیج بهترین پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی بسیج را در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی موفق دانست و یادآور شد: بسیج تأمین‌کننده و پشتوانه امنیت ملی کشور محسوب می‌شود.

حاتم‌نیا موفقیت مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی را به پشتوانه بسیج خواند و بیان داشت: بسیج در طول انقلاب از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) به شایستگی دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس مرهون تلاش بسیجیان است، تصریح کرد: بسیج در عمق جامعه ریشه دوانده و شاخه‌های آن به آسمان کشیده شده و توانسته میوه‌های پر ثمری را به ایران اسلامی هدیه کند.

امام جمعه بهار با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در تمام جهان نشر پیدا کرده است، افزود: حرکت‌های اصیل در جهان به برکت بسیج شکل گرفته است.

وی بیداری اسلامی را به تأسی از تفکر بسیجی دانست و ابراز داشت: روحیه بسیجی به تأسی از روح حماسی نهضت عاشورا و حسینی(ع) است.

حاتم‌نیا مسئولان نظام را دارای افکار بسیجی خواند و گفت: مسئولان با جان و دل پذیرفتند برای عاقبت به خیری باید روحیه بسیجی را در امور ساری و جاری کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تمام مسئولان در مقابل بسیج و بسیجیان مسئولیت دارند، خاطرنشان کرد: بسیج نماد پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول