اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف انجام شد

تجمع ماندگار بسیجیان در نرماشیر

اقشار مختلف بسیج در شهرستان نرماشیر تجمعی ماندگار را برگزار کردند.

تجمع ماندگار بسیجیان در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، اقشار مختلف بسیج در شهرستان نرماشیر پیش از ظهر امروز به مناسبت روز بسیج تجمعی ماندگار را خلق کردند.

بخشدار روداب در این آیین اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی در کشور نهادینه شود نه تنها در کشور با مشکلات اقتصادی و فرهنگی مواجه نمی‌شویم، بلکه در تمام زمینه‌ها به رشد قابل توجهی می‌رسیم.

محمد نیکویی بیان کرد: پنجم آذر ماه سال 58 روزی تاریخی و یکی از ایام‌الله در جمهوری اسلامی است و در این روز حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کرد.

وی افزود: یک سال بعد از این دستور تاریخی جنگی ناجوانمردانه از سوی استکبار بر علیه ایران اسلامی آغاز شد و این بسیجیان بودند که در آن جنگ رشادت‌ها خلق کردند.

نیکویی ابراز داشت: اگر به شرایط آغاز جنگ لحظه‌ای تفکر کنیم و تجهیزات و قوای نیروهای مهاجم را به میهن اسلامی رصد کنیم بیشتر به اهمیت کار بسیجیان واقف می‌شویم.

بخشدار روداب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بسیج گفت: مقام معظم رهبری بارها وی‍ژگی یک بسیجی را مطرح کرده‌اند و ایشان در یکی از فرمایشات خود فرمودند «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرده بود».

نیکویی عنوان کرد: اگر تفکر بسیجی در ایران نهادینه شود نه تنها در کشور با مشکلات اقتصادی و فرهنگی مواجه نمی‌شویم، بلکه در تمام زمینه‌ها به رشد قابل توجهی می‌رسیم.

وی گفت: ملت ایران در سال‌‏های اخیر فاصله خود را با قافله تکنولوژی و علم و از جمله تکنولوژی هسته‏‌ای کمتر از گذشته کــرده است و شکی نیست که هر روز قدم‌‏های مؤثرتری برخواهد داشت.

بخشدار روداب به بیانات حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و افزود: امروز شاهدیم که پیش‌بینی‌های حضرت امام راحل به وقوع پیوسته که فرمودند «خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا می‌کنند و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان است».

نیکویی گفت: تا زمانی که ظلم هست، مبارزه باقی می‌ماند و تا زمانی که مبارزه باشد، بسیج هم هست.

بخشدار روداب به توافق هسته‌ای اخیر نیز اشاره و خاطر نشان کرد: این یک افتخار است که گروه 5+1 پس از امضای توافقنامه هسته‌ای با کشورمان جشن می‌گیرد و بر جهانیان ثابت شد، ایران اسلامی با تأسی از عاشورا و الگو گرفتن از امام حسین (ع) هیچگاه زیر بار زور نمی‌رود و تن به ذلت نمی‌دهد.

انتهای پیام/80026/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول