اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع):

مسئولین باید با تفکر بسیجی در نظام حرکت کنند

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: مسئولین باید با تفکر بسیجی در این نظام حرکت کنند تا بتوانند بازویی برای رهبر انقلاب باشند وگرنه از گردونه حذف خواهند شد.

مسئولین باید با تفکر بسیجی در نظام حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان استان قم ضمن خیرمقدم به حاضرین در همایش گفت: به روح بزرگ امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم که در روز پنجم آذرماه سال 58 این شجره طیبه را بنیان نهادند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان توانسته‌اند با روحیه بسیجی یار و یاور امام و رهبری بوده و بر شرق و غرب غلبه کنند، عنوان کرد: بسیجیان در فتنه‌های گوناگونی که دشمنان ترتیب داده‌اند حضور داشته و توانسته‌اند لرزه بر اندام دشمنان بیندازند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه بسیجیان در حلقه‌های صالحین برای پاکسازی آینده نظام تلاش می‌کنند، ادامه داد: بسیجیان در عرصه‌های گوناگون نظام مانند ایجاد امنیت، محرومیت‌زدایی، پیشرفت علمی و ... چون ستارگانی درخشان حضور داشته‌اند.

وی افزود: در راستای پیروی از بیانات رهبر انقلاب امروز بسیج به غیر از حوزه نظامی در حوزه‌های فرهنگی، علمی و بین‌الملل وارد شده است.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان این است که به جهانیان ثابت کنند که زندگی بدون آمریکا ممکن نیست، عنوان کرد: امام (ره) به حق تفسیر کردند که با بسیج می‌توان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت کرد و آن‌ها را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید با تفکر بسیجی در این نظام حرکت کنند تا بتوانند بازویی برای رهبر انقلاب باشند وگرنه از گردونه حذف خواهند شد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: امیدوارم خداوند توفیق شناخت، قدردانی و خدمت کردن به بسیجیان را به ما عنایت فرماید و ما را با بسیجیان محشور گرداند.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول