اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا به میزبانی سنندج

جام طریق‌القدس کلید می‌خورد/ عرصه خروش بسیجیان این‌بار در ورزش

رقابت‌های ورزشی بسیجیان پسر سراسر کشور از صبح فردا در دو رشته تنیس روی میز و ورزش‌های باستانی با نام جام طریق‌القدس آغاز می‌شود.

جام طریق‌القدس کلید می‌خورد/ عرصه خروش بسیجیان این‌بار در ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این رقابت‌ها قریب به 700 ورزشکار از استان‌های سراسر کشور حضور دارند و طی سه روز رقابت‌های خود را در این شهر پیگیری می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان با اشاره به اینکه این ورزش یکی از رشته‌هایی است که بسیجیان حاضر در آن با یکدیگر مصاف می‌دهند گفت: متولی اصلی این برنامه بسیج است.

عباد زینبی افزود: هیئت تنیس روی میز استان در این رقابت‌ها مجموعه‌ای از نفرات شاخص این رشته در سطح نوجوانان به نام تیم بسیج استان را روانه مسابقات خواهد کرد.

وی افزود: چهار ورزشکار به نام‌های آریا امیری، فربد کم‌آزار، دانیال شیخ‌له و دانا عبداللهی؛ نفراتی هستند که این تیم را در مسابقات پیش‌رو همراهی می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان تصریح کرد: هیئت استان علاوه بر تیم، خانه پینگ‌پنگ شهرک بهاران را نیز به عنوان سالن مسابقه در اختیار بسیجیان قرار می‌دهد.

زینبی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی گفت: پیش‌بینی ما حضور 25 استان در این مسابقات است.

وی با بیان اینکه امشب تعداد تیم‌ها در رقابت‌ مشخص می‌شود گفت: بر اساس تعداد تیم‌های شرکت‌کننده کمیته فنی مسابقات اقدام به برنامه‌ریزی و گروه‌بندی رقابت‌ها می‌کند.

دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان زمان آغاز رقابت‌های تنیس روی میز جام طریق‌القدس را از ساعت هشت صبح فردا اعلام کرد و افزود: حمایت مالی این رقابت‌ها بر عهده شهرداری سنندج قرار دارد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه جام طریق‌القدس با حضور بسیجیان ورزشکار در دو رشته تنیس روی میز و ورزش‌های باستانی به صورت همزمان در سالن آزادی شهر سنندج محل برگزاری رقابت‌های زورخانه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79012/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول