اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهری و استانی

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شوش برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، یادواره 121 شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان شوش با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شوش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان شوش با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی و گروهی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در تالار نیایش این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس علاوه بر امر تحصیل و آموزش در دفاع از خاک کشورمان شجاعانه ایستادگی کردند.

رحمان فلاحی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان اضافه کرد: به منظور آشنایی جامعه و نسل جوان در هفته بسیج تاکنون 37 یادواره برای گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و فرهنگی برگزار شده است.

وی ادامه داد: استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 305 معلم شهید و 2829 شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که با برگزاری چنین برنامه‌هایی باید از یاد و خاطره آن بزرگان تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان عنوان کرد: باید جوانان را به حضور در این برنامه‌ها فراخواند تا بتوان در ترویج و اشاعه فرهنگ بسیجی و شهادت در بین آنان موثر واقع شد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول