اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری رفسنجان:

بسیجی سرباز امام زمان (عج) است

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: بسیجی سرباز امام زمان (عج) است.

بسیجی سرباز امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در رفسنجان اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات بسیجیان کسانی هستند که خدا انتخاب کرده و مانند شهیدان هستند که انتخاب خدا بودند.

وی افزود: خواست و اراده خدا بود که ما در دورانی که خواست و آرزوی تمام پیامبران و امامان بود یعنی حکومت شیعی و اسلامی پا به عرصه بگذاریم و امروز برای پشتیبانی از ولایت نام بسیجی بر خود بگذاریم و از این اصل مهم دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در مورد بسیجی جمله‌های شیوایی فرمودند و بسیج را شجره طیبه و مکتب و مدرسه عشق خواندند.

پورمحمدی بیان داشت: امام راحل همچنین به علما فرمودند «70 سال عبادت کردید و حالا یکی از وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانید که از 50 سال عبادت بهتر است» و باید فهمید بسیجی کیست که امام اینگونه در مورد مقام و منزلتش فرموده‌اند.

وی عاشورا و محرم را فرصتی برای ساختن و سالک شدن دانست و افزود: زیارت عاشورا چند منزل دارد که منزل نخست آن بلا است که این قدم را امام معصوم (ع) به سمت بلا برداشتند، اما به درجه رفیع رسیدند و همه ما باید در سلوکی عاشورایی به بلای ایشان مبتلا شویم و بسوزیم.

وی لعن و برائت را یکی دیگر از سلوک‌های عاشورایی خواند و بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم همان برائتی است که باید انجام شود.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: مقام سربازی در کنار امام زمان (عج) منزل مهم سلوک عاشورایی است و بسیجیان همان سربازان امام عصر (عج) هستند.

وی اذعان کرد: بسیجی کسی است که تمام فکر، ذهن و توانش برای سربازی امام زمان (عج) باشد و مردم ما در کنار ولی خدا سربازی کردند و اهل شناخت و بصیرت فراوانی هستند.

انتهای پیام/80016/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول