اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان بویراحمدی + تصاویر

فارس از حضور پرشور اقشار مختلف مردمی در تجمع بزرگ بسیجیان یاسوج گزارش می‌دهد.

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان بویراحمدی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز بسیجیان سلحشور و مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان بویراحمد حضور مسئولان نظامی و انتظامی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد.

در این مراسم همه آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنند.

سردار یونس امیری با تبریک و تهنیت هفته بسیج به ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی و تسلیت ماه محرم و خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه، اظهار کرد: پنج آذر روز استکبار ستیزی است بسیج یادگار امام شهدا است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در تشریح خصوصیات و جزئیات بسیجیان سلحشور اذعان کرد: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است بسیج به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لشکر مخلص خداست.

این فرمانده نظامی با بیان فرموده امام خمینی (ره) که فرموده‌اند همواره به خلوص نیت بسیجیان غبطه می‌خورم، گفت: مقام معظم رهبری نیز در خصوص بسیج بیان فرمودند که بسیج از برکات انقلاب و از پدیده‌های شگفت‌آور و مخصوص انقلاب است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در وصف بسیج گفت: بسیج مبنای فکری خود را از عاشورا و محرم گرفته و همان‌طور که عاشورا یک فرهنگ است بسیج نیز این‌گونه بوده، بسیج و عاشورا هر دو یک جریان هستند.

فتاح محمدی با تاکید بر این که بسیج درس ایستادگی و مقاومت است، گفت: بسیج مدرسه و مکتب عشق به ولایت است بسیج تمرین خوب نگریستن است.

وی با بیان‌ این‌که امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به عقاید خود که برگرفته از کتاب وحی است، گفت: استراتژی ایران اسلامی صلح و امنیت در جامعه است که راهکارهای مناسبی برای ایجاد صلح و امنیت در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: نظام ما مبتنی بر مکتب و ایدئولوژی است که فرامین خاصی برای به دست آوردن آن دارد از این‌رو بسیج باید خود را به قدرت سرد و گرم مجهز کند.

 

انتهای پیام/82011/ی40/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول