اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اقتدار و صلابت بسیجیان دشمن را به زانو در آورده است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اقتدار و صلابت بسیجیان دشمن را وادار به تسلیم کرد، گفت: بسیجیان همواره جان برکفان حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.

اقتدار و صلابت بسیجیان دشمن را به زانو در آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مراسم بزرگ و باشکوه تجمع بسیجیان شهرستان بویراحمد واقع در بلوار عدل با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سردار یونس امیری با تبریک و تهنیت هفته بسیج به ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی و تسلیت ماه محرم و خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه اظهار کرد: پنج آذر روز استکبار ستیزی است بسیج یادگار امام شهدا است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در تشریح خصوصیات و جزئیات بسیجیان سلحشور اذعان کرد: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است بسیج به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لشکر مخلص خداست.

این فرمانده نظامی با بیان فرموده امام خمینی (ره) که فرموده‌اند همواره به خلوص نیت بسیجیان غبطه می‌خورم، گفت: مقام معظم رهبری نیز در خصوص بسیج بیان فرمودند که بسیج از برکات انقلاب و از پدیده‌های شگفت‌آور و مخصوص انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امام با دید خود و حکمتی که خدا به آن عطا کرده بود برای ملت و انقلاب بسیج را به یادگار گذاشت و در پنج آذر 58 با تفکرات بسیجی‌وار خود فرمان تشکیل بسیج 20 میلیون نفری را صادر کردند.

امیری در ادامه اذعان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 که فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و بدون هیچ‌گونه علوم نظامی با تدبیری حکیمانه و دور اندیشی ارزشمند و ستودنی فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کرد.

این مسئول نظامی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در وصف بسیج همین بس که این لشکر مخلص خدا همانند امام و مقتدایش وجودشان خدایی است و بدون هیچ‌گونه آموزش نظامی وارد عرصه‌های مختلف شدند و با اخلاص به فرمان رهبری لبیک گفتند.

وی یادآور شد: بسیج در مقابل ترورها و بمب‌گذاری‌ها و جنگ‌های مسلحانه ایستاد و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند، این بسیجیان غیور و سلحشور در هشت سال دفاع مقدس همواره با اخلاص از جان خود گذشتند و از مرز و بوم ایران اسلامی محافظت کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بسیج در آزمون‌های خود سربلند و پیروز میدان است، گفت: تقدیم کردن بیشترین شهیدان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس و مقابله تمام قد با شبیخون دشمنان بیانگر این واقعیت است.

امیری تاکید کرد: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، اعتقادی، فرهنگی، معنوی همواره پیش‌رو و پیش‌قدم بود و در سوانح غیر مترقبه، سیل و زلزله نیز پیش‌رو بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج افتخار و آبروی نظام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که اقتدار و صلابت بسیجیان دشمن را وادار به تسلیم کرد، گفت: بسیجیان همواره جان برکفان حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام هستند و در تمام زمینه‌ها آمادگی مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را دارند.

امیری در خاتمه با تبریک این روز غرورآفرین به بسیجیان سلحشور و قدردانی از حضور پرشور و شعور آن‌ها در میادین مختلف بیان کرد: درود خدا بر بسیجیانی که مایه شور و نشاط هستند و در صحنه‌های مختلف حضور صد درصدی دارند.

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول