اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین

تفکر بسیجی باعث یاس دشمنان در دست اندازی به سرزمین‌های اسلامی است

سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تفکر بسیجی باعث یاس و ناامیدی دشمنان در دست اندازی به سرزمین‌های اسلامی است.

تفکر بسیجی باعث یاس دشمنان در دست اندازی به سرزمین‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نمابر شده، آمده است: یکی از رخدادهای شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران، صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال 1358 است که ژرف‌نگری رهبر کبیر انقلاب اسلامی نسبت به آینده انقلاب و حوادث فرا روی آن و نیز الزامات پیشرفت و صیانت از ایران اسلامی در آن هویدا است.

این بیانیه می‌افزاید: 34 سال از تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در طول این مدت آنچه از این نهاد مقدس برآمده، که به حق باید آن را بزرگ‌ترین لطف الهی به نظام اسلامی دانست، ایثارگری، فداکاری، سربلندی و حضوری دائمی و خالصانه در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب است.

این بیانیه تصریح می‌کند: بسیجیان با نقش‌پذیری‌های حماسی و گره‌گشایی ‌در صحنه‌های صیانت از انقلاب اسلامی و سرعت بخشی به روند پیشرفت و توسعه کشور به ویژه عرصه صنعت دفاعی و ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، نقشی اساسی و مهم داشته‌اند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: بدون شک تفکر بسیجی است که با الگو قرار دادن نهضت عاشورا باعث یاس و نا امیدی دشمنان در دست اندازی به سرزمین‌های اسلامی از لبنان و سوریه و ایران اسلامی و نهضت‌های رهایی بخش در سرزمین‌های اسلامی شده است و همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای کور این تفکر بوده است که ما را از پیچ‌های خطرناک عبور داده و دشمن را نا امید کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: در میادین علمی و علوم نوین نیز چنین تفکر جهادی است که با اتکا به توان داخلی و باور به توانمندی جوانان این مرز و بوم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر بام جهان بر افراشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است: کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در دشمن شناسی ، زمان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و حضور به هنگام و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

این بیانیه تصریح می‌کند: بسیج از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت راهبردی نظام و برخوردار از حیاتی‌ترین نقش‌ها در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده و شناخت همه جانبه و دقیق آن به مثابه یک نیاز به ویژه برای نسل آینده‌نگر و آرمان طلب جوان، همواره خواهد توانست اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور را در بستر توسعه و گسترش قرار داده و از میهن اسلامی برابر تهدیدات دشمنان صیانت کند.

سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این بیانیه ‌با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص، این اسوه‌های ایثار و تلاش و خودباوری؛ از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای همه بسیجیان این لشکر مخلص خدا، در سایه رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول