اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قزوین:

رمز ماندگاری بسیج بودن در متن جامعه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و رمز ماندگاری بسیج بودن در متن جامعه است.

رمز ماندگاری بسیج بودن در متن جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی صبح امروز در نشست شورای اندیشه‌ورزان که با حضور بیش از 120 نفر از نخبگان گروه‌های جهادی و حلقه‌های صالحین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در سالن جلسات شهید حسن‌پور برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تبیین ریشه دشمنی استکبار، همه بسیجیان را با تاریخ سیاه و ننگین استکبار آشنا و آنان را به استقامت و مقاومت دعوت کردند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده است و رمز ماندگاری بسیج بودن در متن جامعه است و با نگاهی کوتاه متوجه می‌شویم که بسیج هر روز علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کند و این مردمی بودن بسیج را می‌رساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به راهبرد سال ابراز کرد: بسیج با حضور در عرصه اقتصادی گام بلندی را در راستای صرفه‌جویی ارزی و ریالی و همچنین دقت و سرعت در پروژه‌های عمرانی برداشته است و این در واقع همان شعار بسیج سازندگی است.

طاهرخانی ادامه داد: بسیج سازندگی با تمام توان خود تلاش دارد تا با حضور در مناطق محرومی که دور از چشم مسئولان مانده است، با ساخت جاده، پل و کانال آبرسانی گام بلندی را در راستای محرمیت‌زدایی از مناطق محروم بردارد.

وی با اشاره به بحث حلقه‌های صالحین و اردوهای راهیان نور عنوان کرد: هر جا که دشمن اظهار عجز و دشمنی کند بی‌شک آن نقطه، نقطه قوت ماست که حلقه‌های صالحین و اردوهای راهیان نور از جمله این نقاط است.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول