اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

فرهنگ بسیج مهمترین عامل سرافرازی ایران در جهان است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: طی سال‌های اخیر فرهنگ بسیجی ملت ایران عامل اصلی پیروزی در برابر دشمنان و سرافرازی کشورمان در جهان بوده است.

فرهنگ بسیج مهمترین عامل سرافرازی ایران در جهان است

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی که دست خود را از منابع و ثروت ملت ایران قطع شده می‌دیدند، توطئه‌های بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب و کشورمان انجام دادند.

وی تصریح کرد: این توطئه‌ها از نخستین روز پیروزی انقلاب آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته و همواره ما در معرض تهدید دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده و هستیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع پس از انقلاب اسلامی از جمله ترور بزرگان انقلاب و جنگ تحمیلی و بالاخره تهدیدها و تحریم‌های مغرضانه به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: در تمام این مدت ملت ایران با اتکا به روحیه بسیجی و قدرت ایمان خود در مسیر ولایت حرکت کرده و اجازه تضییع و نادیده گرفتن حقوق خود را ندادند.

آلیا تاکید کرد: ملت ما به دلیل دارا بودن روحیه بسیجی که مبتنی بر ولایت‌مداری، ایثار از خودگذشتگی و شهادت طلبی است در برابر کشورهای زورگو و استکباری ایستادگی کرده و همین روحیه باعث سربلندی و عزت ایران در جهان شده است.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی در بحث پرونده هسته‌ای تصور می‌کردند که مردم ما دیگر مانند روزهای هشت سال دفاع مقدس نبوده و دست از مقاومت بر می‌دارند‌ اما این ملت با روحیه بسیجی خود صبورانه در برابر تمام تهدیدها و مشکلات و تحریم‌ها مقاومت کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به طور قطع توطئه و دسیسه دشمنان ملت ایران ادامه خواهد داشت و اگر می‌خواهیم همچنان در برابر دشمنی و کینه غربی‌ها و بدخواهان داخلی سربلند باشیم باید روحیه بسیجی و ولایت‌مداری خود را حفظ کنیم.

آلیا در پایان گفت: حفظ این روحیه در شرایطی که ایران اسلامی مورد هجمه سنگین دشمنان قرار دارد، ضرورتی انکار‌ناپذیر است.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول