اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی

خواهران بسیجی بافق همیار طبیعت می‌شوند

کارشناس آ‌موزش، ترویج و مشارکت مردمی بافق از اعلام آمادگی اداره منابع طبیعی بافق برای پیوستن خواهران بسیجی این شهرستان به نیروهای همیار طبیعت خبر داد.

خواهران بسیجی بافق همیار طبیعت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، فاطمه ربیع‌زاده صبح امروز در کارگاه آموزشی یک روزه خواهران بسیجی بافق با منابع طبیعی و حفاظت از آن به مناسبت هفته بسیج با بیان اهمیت درخت و درختکاری در جلوگیری از ورود گرد و غبار و ریزگردها به شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر بافق در مسیر گرد و خاک و ریزگردها قرار گرفته است همگان باید در امر خیر درختکاری و ایجاد فضای سبز شریک باشند.

وی با اشاره به شرح وظایف اداره منابع طبیعی در احداث پارک جنگلی، نهال‌کاری در اراضی حساس به فرسایش بادی و جلوگیری از بیابان‌زایی، احداث بندهای خاکی به منظور کنترل و پخش سیلاب و حفاظت از عرصه‌های ملی عنوان کرد: منابع طبیعی در همه فعالیت‌های خود به مشارکت مردمی نیازمند است.

ربیع‌زاده همچنین با اشاره به نقش همیاران طبیعت از اعلام آمادگی منابع طبیعی شهرستان بافق برای پیوستن خواهران بسیجی بافق به نیروهای همیاران طبیعت خبر داد.

وی تاکید کرد: افرادی که توانایی همکاری در قالب همیاری طبیعت را دارند 2 قطعه عکس، کپی کارت ملی به همراه تکمیل فرم ثبت‌نام داوطلب عضویت را به اداره منابع طبیعی ارسال کنند تا کارت محافظ افتخاری برای آن‌ها صادر شود.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته بسیج، اعضای بسیج پایگاه حضرت زینب (س) شهرستان بافق با فعالیت‌های منابع طبیعی و حفاظت از آن آشنا شدند.

خواهران بسیجی پایگاه حضرت زینب (س) بافق همچنین در یک کارگاه آموزشی یک روزه شرکت کردند و با اهداف و برنامه‌های منابع طبیعی و حفاظت از آن و همچنین تهدیدهای منابع طبیعی به ویژه در شهرستان بافق آشنا شدند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول