اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازی‌های آینده هماهنگی بیشتری خواهیم داشت / نیاز به حمایت تماشاگران داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی‌های آینده هماهنگی بیشتری خواهیم داشت.

بازی‌های آینده هماهنگی بیشتری خواهیم داشت / نیاز به حمایت تماشاگران داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر عصر امروز پس از پیروزی در برابر فولاد ماهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه‎ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و فولاد ماهان تیمی بوده که قهرمانی آسیا را در پرونده‌اش دارد؛ هرچند که دو یا سه بازیکن خودش را از دست داده است، اما بازیکنان بسیار خوب و توانمندی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: در حال رسیدن به هماهنگی هستیم و اگر این روند ادامه داشته باشد، بازیکنان شرایط مطلوب‎تری را پیدا می‎کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تأکید کرد: وقتی چند بازیکن هفته‎های آخر و در لحظات نزدیک به شروع بازی‎های لیگ به تیم اضافه شوند، زمان می‎برد تا هماهنگی‌های لازم به دست بیاید تا به شرایط آرمانی برسند، امیدواریم روز به روز به شرایط مطلوب نزدیک‎تر شویم.

کبیر در خصوص تیم داوری این بازی، خاطرنشان کرد: داوری خوب بود و هر اتفاقی که افتاد برای هر دو طرف بود و تیم داوری امروز قضاوت عادلانه‎ای را به نمایش گذاشت.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان، بیان داشت: ذوب‎آهن هم تیم خوبی را بسته است و اگر بازیکنان با همین هماهنگی و شرایط بازی کنند، قطعاً شانس پیروزی خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد: بازیکنان تیم ما بد نیستند و به سمتی حرکت می‎کنند که آرام آرام خودشان رانشان می‎دهند و این تماشاگران باید حمایتشان کنند.

کبیر با اشاره به بازی هفته گذشته با دانشگاه آزاد نیز ابراز داشت: در این بازی ما دو کوارتر پا به پای حریف پیش آمدیم و زمانی که چهار امتیاز عقب افتادیم، تماشاگران شروع به فحاشی کردند.

وی اضافه کرد: بازیکن در زمین در حال زحمت‎ کشیدن است و زمانی که از طرف تماشاگر به او استرس وارد شود، پنالتی‎ یا پرتاب‎هایش گل نمی‎شود و نمی‎تواند در طول بازی مفید باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تأکید کرد: در این بازی که تماشاگران یکدست از ابتدا تا انتها از تیممان حمایت کردند تیم به پیروزی رسید و امروز از ته دل از تماشاگرها تشکر می‎کنم که یار ششم ما بودند و آرزو دارم تماشاگران ما همیشه همینطور باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و فولاد ماهان اصفهان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور به مصاف هم رفتند که شهرداری گرگان موفق شد پس از سه هفته شکست متوالی با نتیجه 66 بر 62 میهمان خود را شکست دهد.

در حال حاضر نیز شهرداری گرگان در رده ششم و فولاد ماهان اصفهان نیز پس از شهرداری گرگان در رده هفتم جدول قرار دارد.

شهرداری گرگان در هفته پنجم به مصاف ذوب‎آهن اصفهان و فولاد ماهان نیز در مقابل مهرام تهران صف‎آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول