اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال/

طلسم باخت‎های شهرداری گرگان شکسته شد

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگا‎های کشور شهرداری گرگان توانست میهمان خود را شکست دهد و بعد از سه هفته شکست متوالی نخستین پیروزی فصل خود را کسب کند.

طلسم باخت‎های شهرداری گرگان شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر باشگاه‎های کشور عصر امروز شهرداری گرگان به مصاف فولاد ماهان سپاهان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 66 بر 62 در گرگان شکست دهد.

شهرداری گرگان که در این بازی پس از سه هفته شکست متوالی به دنبال پیروزی بود تا از این بحران خارج شود از ابتدای بازی، بسیار جنگنده و برای کسب امتیاز وارد زمین شده بود و تیم فولاد ماهان اصفهان نیز به عنوان یکی از تیم‎های مدعی در این رقابت‎ها سعی داشت تا با یک پیروزی در خانه حریف اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهد.

در کوارتر اول و دوم بازی دو تیم در یک بازی نزدیک و نفس‎گیر به کار خود ادامه دادند که در کوارتر اول فولاد ماهان اصفهان و در کوارتر دوم شهرداری گرگان با نتایج 13 بر 14 و 36 بر 28 پیروز میدان بودند.

اما در نیمه دوم و با آغاز کوارتر سوم بازیکنان شهرداری گرگان با انجام حرکات تاکتیکی و پرتاب‎های سه امتیازی اختلاف خود را با حریف افزایش داده و به نوعی یک حاشیه امن تقریبی را برای خود ایجاد کردند.

اما اصفهانی‎ها هم از کوچکترین فرصت به دست آمده استفاده لازم را برده و سعی در کاهش اختلاف امتیاز داشته که کوارتر سوم باز هم به نفع شهرداری گرگان با نتیجه 50 بر 46 به پایان رسید.

اما کوارتر چهارم بسیار سخت و نفس‎گیر بود و هیجان و حساسیت بازی با توجه به طرفداران بسیار مشتاق گرگانی که همیشه در بازی‎های بسکتبال پرانرژی ظاهر می‎شوند به اندازه یک بازی فینال رسیده بود به طوری که در پنج دقیقه به پایان بازی دو تیم در امتیاز 56 برابر شدند.

اسدالله کبیر سرمربی تیم شهرداری گرگان و محسن صادق‎زاده سرمربی فولاد ماهان اصفهان در دقایق پایانی با استفاده از وقت‎های استراحت سعی داشتند تا پیروزی در این بازی را از آن خود کنند.

این روند امتیازگیری در دقایق پایانی برای شهرداری گرگان ادامه داشت اما فولاد ماهان اصفهان نتوانست آن‌طور که باید از موقعیت‎ها استفاده کند و در نهایت شهرداری گرگان با نتیجه 66 بر 62 پیروز میدان شد و به این ترتیب طلسم باخت‎های شهرداری گرگان شکسته شد و تیم بسکتبال شهرداری گرگان اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‎ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول