اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت:

آشنایی نسل جوان با تفکر بسیجی ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: آشنایی نسل نوجوان و جوان با تفکر بسیجی ضرورت دارد.

آشنایی نسل جوان با تفکر بسیجی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مجتبی ملکی‌چوبری عصر امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست با اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت اظهار کرد: بسیج معجزه امام راحل است.

وی ایستادگی ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی استکبار را به برکت بسیج و ملت بسیجی ایران دانست.

این مسئول با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان در بسیج، اظهار کرد: در تمام صحنه‌ها می‌توان حضور مقتدرانه بسیج را احساس کرد و آرامش و امنیت کنونی را مرهون خدمات بسیج هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج در نزد ملت ایران و نظام نقش مهم و اثر گذار دارد، خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی هر جا حضور و تفکر بسیجی حاکم بوده شاهد رشد و اعتلای کشور بوده‌ایم و این بسیجیان بودند که با عشق و ایثار و فداکاری نگرانی نظام را برطرف کردند.

ملکی‌چوبری بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با تفکر بسیجی تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب بیمه شود و بنیان‌های استوار خانواده سالم باقی بماند باید نسل جوان را با تفکر بسیجی که حاصل خلوص و نیت پاک امام خمینی(ره) است، بیش از پیش آشنا کنیم.

وی خدمت به بسیج و بسیجیان را عبادت و افتخاری بزرگ دانست و افزود: این خدمت اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در نشست مذکور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های متنوع این تشکل مقدس اظهار کرد: این بسیجیان قهرمان بودند که در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، سازندگی و علمی، با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از منویات مقام عظمای ولایت دشمن را به زانو در آوردند.

حسین حسرتی افزود: بسیجی بودن به معنای پایبند بودن به تمام اصول انسانی تحت امر ولایت فقیه است.

وی ویژگی‌های بسیج دانشجویی از نظر امام (ره) را برشمرد و یادآور شد: به‌روز بودن، همکاری، همراهی، توجه به اهداف بلند نظام، درک موقعیت موجود، گرفتن تصمیم مناسب با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها است.

انتهای پیام/2300/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول