اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

هنرمندان بسیجی باید پیشتازان هنر اسلامی باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هنرمندان بسیجی باید پیشتازان هنر اسلامی باشند.

هنرمندان بسیجی باید پیشتازان هنر اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مشایخی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج، اظهار داشت: امروز تلاش برای معرفی چهره ناب اسلامی و انقلاب اسلامی یکی از وظایف هنرمندان بسیجی است.

وی تصریح کرد‌: بسیجی می‌تواند این بستر را فراهم کند که همه هنرمندان در راستای سبک زندگی ایران اسلامی تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه هنرمندان بسیجی بر اساس نیازها و تاکیدات مقام معظم رهبری و منویات ایشان و همچنین نیازهای کشور و جامعه اسلامی در صف مقدم خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن قرار دارند، متذکر شد: حضور قوی و موثر هنرمندان بسیجی در عرصه هنری و فرهنگی یک ضرورت و برای تداوم ارزش‌های دینی و انقلابی دارای اهمیت بسیار است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان بسیجی با خلق هنر اسلامی می‌توانند ارزش‌ها و مبانی اعتقادی را به زبان هنر به جامعه و حتی گسترده‌تر و در سطح جهانی منتقل کنند، ادامه داد: بسیجیان هنرمندان با تعهد به مبانی فکری و اعتقادی بازوان فرهنگی و هنری بسیج به شمار می‌آیند.

مشایخی ادامه داد: هدف بسیج هنرمندان اعتلای اندیشه‏های اسلامی است و هنرمند فردی متعهد و توانمند است که با قدرت قلم و توانی ذهنی خود زیبایی‌های الهی که ریشه در فطرت انسان دارد را به جامعه منتقل می‌کند.

وی بیان داشت: بسیجیان هنرمند در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با هنر عکاسی و فیلمبرداری در مکان‌های خطرناک جبهه‌های حق علیه باطل وقایع جنگ که سرانجامش پیروزی بود را برای آیندگان به تصویر کشیدند که در این راه نیز بعضی از آنها نیز شهید شدند. 

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج با موضوع بسیج و فعالیت‌های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از امروز به مدت سه روز در نگارخانه حوزه هنری استان مرکزی برپا شده است.

انتهای پیام/87008/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول