اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیّر مطرح کرد

ماندگاری ملت ایران در اذهان جهانی با روحیه بسیجی

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیّر گفت: روحیه بسیجی سبب پیروزی بر مشکلات و ماندگاری ملت ایران در اذهان جهانی شده است.

ماندگاری ملت ایران در اذهان جهانی با روحیه بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مصطفی فخرایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج و مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان، اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار دیّر گفت: روحیه بسیجی سبب پیروزی بر مشکلات و ماندگاری ملت ایران در اذهان جهانی شده است و باید این روحیه ادامه پیدا کند.

فخرایی اضافه کرد: امروز باید در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب هفته بسیج را گرامی بداریم و خدای ناکرده به هر دلیلی از ایام هفته بسیج که جزو ایام‌الله‌ها است بی‌تفاوت بگذریم.

فخرایی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع ده‌ها هزارنفری بسیجیان افزود: رهبری معظم تأکید کرده‌اند که صرفاً کسی که در بسیج اسم نوشته و لباس بسیجی دارد، بسیجی نیست، بلکه کسی که همه دلش و همه اندیشه‌اش با بسیج است نیز بسیجی است.

معاون اجتماعی و سیاسی فرمانداری دیّر در پایان متذکر شد: بسیجیان از جان‌گذشتگانی هستند که در هولناک‌ترین لحظات زندگی، بی‌اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را درنوردیدند و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول