اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت منوجان:

مهم‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا پیوند با ولایت است

امام جمعه موقت منوجان گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا پیوند با ولایت است.

مهم‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا پیوند با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام حسن سالاری عصر امروز در یادواره شهدای روستای چاه‌شاهی این شهرستان اظهار داشت: شهدا در جنگ تحمیلی با الهام از قیام امام حسین (ع) و شهدای کربلا به ایثار جان خویش در راه زنده نگهداشتن اسلام و حفظ کشور پرداختند.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در آسایش زندگی می‌کنیم مدیون همین خون شهدا و مدیون حماسه‌های آنان هستیم که تا همیشه تاریخ به یادگار می‌ماند.

امام جمعه موقت منوجان عنوان کرد: شهدا موجب تداوم و بقای انقلاب اسلامی شدند و با خون خودشان انقلاب را بیمه کردند و ما باید آنها را از یاد نبریم و همیشه به یاد آنها باشیم، زیرا شهیدان با نثار خون خود درس رشادت و آزادگی را به جهانیان بازخوانی کردند.

سالاری افزود: شهدا امانت‌دار ولایت بودند و برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود که یاد و نام آنها گرامی داشته شود و مهم‌ترین وظیفه ما در برابر شهدا این است که با ولایت پیوند داشته باشیم.

وی به هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: هفته بسیج یادآور خاطره بزرگترین مردان تاریخ کشور است، بسیجی مرد میدان‌های خطر و فداکاری است و تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول