اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

روحیه ولایتمداری و شهادت‌طلبی مولفه‌های قدرت نرم انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان عامل برتری کشورمان در دفاع مقدس را برخورداری رزمندگان از روحیه شهادت‌طلبی و ولایتمداری دانست و این عوامل را از مولفه‌های قدرت نرم ایران ذکر کرد.

روحیه ولایتمداری و شهادت‌طلبی مولفه‌های قدرت نرم انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان بعدازظهر امروز در یادواره سرداران و شهدای لشکر عملیاتی 22 بیت‌‌المقدس کردستان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مردمی در قالب بسیج بودند که ایران را به یک پیروزی افتخارآمیز رساندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس افزود: همین مردم که با روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری به میدان آمده بودند به گونه‌ای عمل کردند که تمامی معادلات دشمنان در دوران جنگ تحمیلی را بر هم زدند.

به گفته وی، دشمنان در این نبرد روی مردم و بسیجیان به عنوان قدرت نرم انقلاب اسلامی حساب نکرده بودند چراکه خود این قدرت را نداشتند تا برای این موضوع نیز معادلاتی در نظر بگیرند.

حیدریان خاطرنشان کرد: آنان یک جنگ هوشمند را علیه ما آغاز کردند که در این جنگ تلفیقی از تاکتیک‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم را به خدمت گرفته بودند.

وی تصریح کرد: با وجود استفاده آنها از تمامی تکنیک‌های تخصصی جنگ و امکانات و تجهیزات مدرن اما باز ناکام ماندند و همین گزینه مردم و بسیجیان با تکیه بر نیروی ایمان بودند که مانع رسیدن دشمنان به اهداف شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان داشت: رهبری هوشمند انقلاب اسلامی ما زمانی هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را اعلام کردند اما متاسفانه عده‌ای این مسئله را نادیده گرفتند.

وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به هدف براندازی نظام اسلامی بر اساس نظریه فوکویاما نظریه‌پرداز آمریکایی تئوری‌سازی‌هایی از قبیل مدرنیزه کردن، آندولیسه کردن، سکولاریزه کردن و واتیکانیزه کردن را در رابطه با کشور مطرح کردند.

حیدریان گفت: آنها می‌خواستند در قالب طرح مدرنیزه کردن، یک اسلام قلابی را بسازند که بر اساس آن همه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

وی افزود: آنها اعتقاد داشتند که قدرت نرم ایران نباید شهید شود چراکه یک سنبل و نشانه می‌شود بلکه باید شکست بخورد تا به نتیجه مدنظر دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: آنها می‌خواستند برای شکست دادن قدرت نرم ایران از درون وارد شوند و برای این موضوع نیز بحث اسلام قلابی را در سر داشتند.

وی گفت: آنها برای دستیابی به اهداف خود برنامه‌های دیگری از قبیل استحاله فرهنگی، ترویج بی‌دینی، رواج بی‌بند‌و‌باری و تکه‌تکه کردن کشور را نیز به جد دنبال می‌کردند اما نیروی انسانی ما به عنوان قدرت نرم نظام مانع از تحقق تمامی برنامه‌های آنان شد.

حیدریان در پایان شهدا را الگوهای عینی مقاومت مردم کشور در برابر ظلم دشمنان نامید و گفت: پیروی از این اسوه‌های مقاومت مسیر انحراف را بسته و تداوم انقلاب را تحقق می‌بخشد.

انتهای پیام/79001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول