اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با حضور مسئولان استانی و کشوری

نمایشگاه «نفت، گاز و پتروشیمی» فردا 9 صبح در بوشهر ‌گشایش می‌یابد

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی فردا 9 صبح به طور رسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گشایش خواهد یافت.

نمایشگاه «نفت، گاز و پتروشیمی» فردا 9 صبح در بوشهر ‌گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن عمادی ظهر امروز در بازدید شماری از خبرنگاران از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر با تشریح فعالیت‌های صورت گرفت برای برپایی باشکوه نمایشگاه گفت: اقدامات متعددی برای برپایی نمایشگاه انجام شده و شرکت‌های حاضر نیز غرفه‌های خود را طراحی و آماده کرده‌اند.

وی بیان کرد: به منظور ارسال و تهیه اخبار مربوط به نمایشگاه نفت و گاز، ستاد خبری را فعال کردیم تا خبرنگاران بتوانند نسبت به تهیه و ارسال اخبار خود اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر اضافه کرد: پرتال خبری نمایشگاه بین‌المللی بوشهر نیز همواره فعال بوده و آخرین اخبار مربوط به نمایشگاه مذکور را در این سامانه منتشر خواهیم کرد.

عمادی اضافه کرد: برای پوشش خبری نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با رسانه‌های کشوری از جمله فارس، ایرنا، ایسنا، مهر و تسنیم هماهنگی شده ضمن اینکه از خبرنگاران رسانه‌های محلی استان هم برای حضور در نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

وی افزود: خبرنگاران رسانه‌های شانا، وزارت نفت و دیگر سایت‌های خبری مرتبط با صنایع نفت و گاز هم در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر خاطرنشان کرد: نمایشگاه فردا 9 صبح به طور رسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گشایش خواهد یافت.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول