اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

پایگاه بسیج رسانه محمودآباد افتتاح شد

پایگاه بسیج رسانه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و با حضور فرمانده سپاه محمودآباد و دیگر مسئولان افتتاح شد.

پایگاه بسیج رسانه محمودآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ظهر امروز پایگاه بسیج رسانه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور فرمانده سپاه،مسئولان شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی افتتاح شد.

در ابتدای این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد با تبریک هفته بسیج به عنوان شجره طیبه نظام بیان داشت: جای بسیج رسانه در هفته بسیج خالی است، چرا که رسانه‌ها نقش بسزایی در کلیت نظام دارند.

قاسم حسین‌‌پور با اشاره به فرمایش امام راحل عظیم‌الشأن درباره اهمیت جایگاه رسانه و مطبوعات در کشور گفت: تاکید معمار کبیر انقلاب بر این بود که رسانه رسالتی بزرگ داشته و باید در خدمت کشور باشد.

وی افزود: رسالت رسانه و جراید بر این است که می‌تواند در حرکت عظیم انسانی در راستای اهداف بلند و دست یافتنی به مقام‌های والای انسانی نقش بسزایی داشته باشند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بیان عملکرد و دستاوردهای نظام و انقلاب به ویژه در حوزه بسیج و سپاه رسانه‌ها تلاشی مضاعف‌تر از گذشته داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم افتتاح این پایگاه ثمرات خوبی برای فعالان عرصه رسانه شهرستان داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد با بیان اینکه ساماندهی و بصیرت‌افزایی از سوی اصحاب رسانه و خبرگزاری‌‌ها از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود، اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه با تمام توان خود باید زبان گویای اقشار جامعه باشد و خبرنگاران و اهالی بسیج رسانه باید با قلم و فعالیت‌های خود تفکر بسیجی را اشاعه دهند و پیروی از راه شهدا محور فعالیت آنها باشد.

در ادامه نعمت‌الله اسدی مسئول بازرسی فرماندهی سپاه محمودآباد حکم سرپرستی حوزه بسیج رسانه را که به نام علی یوسفی به وی اهدا کرد.

به گزارش فارس، پایگاه بسیج رسانه محمودآباد در محل دفتر نمایندگی خانه مطبوعات محمودآباد در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/86013/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول