اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

عملیات مروارید ماشین جنگی دریایی دشمن را درهم کوبید

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مروارید ماشین جنگی دشمن در دریا را درهم کوبید.

عملیات مروارید ماشین جنگی دریایی دشمن را درهم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری عصر امروز در مراسم تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان اظهار کرد: هفتم آذر ماه سالروز دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی هفتم آذر ماه سال 59 را برگ زرینی برای نیروی دریایی ارتش عنوان کرد و افزود: امام (ره) به پاس جانفشانی نیروی دریایی ارتش هفتم آذر را روز نیروی دریایی نامگذاری کردند.

باقری به اجرای عملیات مروارید در هفتم آذر ماه سال 59 اشاره کرد و یادآور شد: عملیات مروارید تمام راهبردهای دشمن در جنگ را به‌هم ریخت.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مروارید ماشین جنگی دشمن در دریا را درهم کوبید، تصریح کرد: بازنگه‌داشتن راه مواصلاتی دریایی نیروهای خودی و بسته نگه‌داشتن خطوط مواصلاتی دشمن در عملیات مذکور تحقق پیدا کرد و دشمن تا پایان جنگ نتوانست از خلیج فارس استفاده کند.

وی در ادامه بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادگاران واقعی و زنده هشت سال دفاع مقدس خواند و بیان کرد: نیروهای مسلح با حضور دلاورمردانه در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع از اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را به‌کار بردند.

باقری آسایش و امنیت امروز کشور را مرهون دلاورمردی و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: بازنشستگان دایرةالمعارف جنگ هستند و باید از تجربه‌های این بزرگواران استفاده کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت همچنین به اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با هفته نیروی دریایی در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: شب خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان به منظور انتقال فرهنگ ایثار در جامعه برگزار می‌شود.

وی اجرای مسابقه مقاله‌نویسی و علمی، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، شرکت گسترده کارکنان نیروی دریایی ارتش در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا، دایر کردن چادر ویزیت رایگان و ایستگاه صلواتی در مصلای رشت، عیادت از بیماران و دیدار از خانواده شهدا و پیشکسوتان را از جمله برنامه‌های هفته نیروی دریایی اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول