اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس:

حل مشکلات ترافیکی فردیس در اولویت قرار دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان حل مشکلات ترافیکی است.

حل مشکلات ترافیکی فردیس در اولویت قرار دارد

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: فردیس از نظر ساختار اداری و سیاسی به تازگی به شهرستان ارتقا یافته است و به طور طبیعی مشکلاتی در آن وجود دارد که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات و نیازهای فردیس به این دلیل ایجاد شده که طی سال‌های گذشته مسائل و معضلات این شهرستان تحت‌الشعاع کرج قرار داشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای رفع نیازهای این شهرستان در دستور کار قرار دارد، گفت: کارگروه‌های تخصصی در فرمانداری مهم‌ترین نیازها و اولویت‌های شهرستان را مورد بررسی قرار دادند و براساس نظرات کارشناسان این مسائل دسته‌بندی شده است.

*تسریع در استقرار دستگاه‌های اجرایی در فردیس

مهرور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم این است که دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را متناسب با ارتقای ساختار اداری و سیاسی شهرستان افزایش دهند.

وی افزود: بنابراین لازم است که در کمترین زمان دستگاه‌های اجرایی، ادارات خود را در فردیس راه‌اندازی و خدمات‌رسانی لازم را در حوزه مسئولیت‌های خود به مردم ارائه دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات فردیس مربوط به مشکلات ترافیکی و فرهنگ ترافیکی است که برای رفع این معضلات باید راهکارهای جدی اندیشیده شود.

مهرور گفت: رفع و کاهش مشکلات ترافیکی در اولویت برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی مسئول قرار گرفته است و فرمانداری نیز نظارت‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از نخستین جلساتی که پس از حضور در فرمانداری فردیس برگزار کردیم، مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک بود؛ در این جلسه راهکارهای رفع مشکلات مردم به خوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس ادامه داد: مشکلات ترافیکی این شهرستان باید به صورت ریشه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و همه دستگاه‌های مرتبط حتی نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها در این زمینه مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

مهرور در پایان تاکید کرد: فردیس مشکلاتی در حوزه سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزارهای ترافیکی دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مالی هر چه سریع‌تر نیازهای این شهرستان در این زمینه برآورده شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول