اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 27

الازمنی: نمایش اقتدار بسیجیان گلستان فردا برگزار می‌شود

فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل سپاه نینوا گلستان گفت: نمایش اقتدار بسیجیان گلستان فردا برگزار می‌شود.

الازمنی: نمایش اقتدار بسیجیان گلستان فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، داریوش الازمنی پیش از ظهر امروز در همایش عاشقان ولایت که به منظور تجلیل از نخبگان، مبتکران، خلاقان و فرماندهان پایگاه‎های بسیج کارمندان استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت‎هایی که در نشست ژنو به دست آمد به دلیل اطاعت‎پذیری از ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به برنامه‎های مختلف هفته بسیج تصریح کرد: اجتماع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در روز پنج ‎آذر در مرکز گلستان به نمایش درخواهد آمد.

برگزاری همایش پیام‌رسان کربلا حضرت زینب (س) در گرگان

فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل سپاه نینوا گلستان افزود: گردان‎های عاشورا، الزهرا (س)، بیت المقدس و امام علی (ع) به مناسبت پنج آذر و تاسیس بسیج مستضعفین در مصلای نماز جمعه گرگان نسبت به اجتماع حماسی پنج آذر مبادرت می‎کنند.

الازمنی بیان داشت: فردا صبح فراخوان گردان بیت‎المقدس در حسینیه جهاد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان انجام می‎شود.

وی از برگزاری همایش پیام‌رسان کربلا حضرت زینب (س) در گرگان خبر داد و گفت: این همایش ویژه خواهران بسیجی است که در شرکت گاز گلستان انجام خواهد گرفت.

پیاده‎روی بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر در گرگان

فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل سپاه نینوا گلستان همچنین از پیاده‎روی بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر خبر داد و اظهار داشت: خواهران و برادران بسیجی روز پنج آذر یک پیاده‎روی بزرگ خواهند داشت و برنامه باشکوهی نیز در تپه نورالشهدای گرگان برگزار می‎شود.

در این مراسم از نخبگان، مبتکران، خلاقان و فرماندهان پایگاه‎های بسیج کارمندان استان گلستان با حضور کریمی‎اول جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‎های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول