اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در هفته بسیج

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: مسابقات فوتسال کارکنان ادارات این شهرستان که از هفته دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده است در هفته بسیج به کار خود پایان می‌دهد.

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در هفته بسیج

محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: یک دوره مسابقات فوتسال کارکنان ادارات، نهادهای دولتی و خصوصی و شرکت‌های در پوشش بسیج اداری و کارگری در این شهرستان از هفته دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده و در هفته بسیج با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه این دوره از رقابت‌ها به صورت دو حذفی دنبال می‌شود، یادآور شد: این مسابقات برای ایجاد تعامل، همکاری، همدلی، صمیمیت و اتحاد بین کارکنان و کارمندان انجام می‌شود تا این افراد علاوه بر مشغله‌های روزمره بیشتر به فکر صحت و سلامتی خود باشند.

نائیج با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها 28 تیم شرکت کردند، تصریح کرد: چهار تیم دادگستری، آتش‌نشانی، شرکت توزیع برق و شرکت ناحیه گاز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه کارکنان زیادی از این بازی‌های ورزشی استقبال کردند، گفت: این دیدارها زیر نظر اداره ورزش و جوانان حوزه بسیج اقشار و هیئت فوتبال آمل پیگیری می‌شود.

نائیج ابراز داشت: در بازی‌های مرحله نیمه نهایی که امروز برگزار می‌شود دو تیم شرکت گاز با دادگستری و تیم‌های اداره برق با سازمان آتش‌نشانی روبرو می‌شوند تا فینالیست مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول