اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان:

کار ما تازه آغاز شده است / ذکاوت بازیکنان ما کار دست حریف داد

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: تازه کار ما برای حضور در جمع مدعیان آغاز شده است و بازیکنان ما نباید در باد پیروزی برابر علی‌صدر و نتایج چند هفته اخیر بخوابند.

کار ما تازه آغاز شده است / ذکاوت بازیکنان ما کار دست حریف داد

مهدی هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برتری قاطع تیمش مقابل علی‌صدر همدان اظهار داشت: با وجود وضعیت نه‌چندان رضایت‌بخش دو هفته نخست لیگ توانستیم سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیریم و با کسب سه امتیاز دیگر در جدول مسابقات 9 امتیازی شویم.

وی افزود: علی‌صدر در نیمه نخست تقریبا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، البته در دقایقی از مسابقه حریف رو به بازی انتحاری آورد و به هر طریقی قصد باز کردن دروازه ما را داشت، باید از دروازه‌بان تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم، وی در کنار سایر نفرات تیم در چند دیدار اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با نمایش موفقیت‌آمیز خود دروازه تیم را بیمه کرده است.

هادی‌زاده خاطر نشان کرد: ذکاوت و تیزهوشی بازیکنان ما در همان نیمه نخست کار دست حریف داد و توانستیم در یک نیمه چهار بار دروازه حریف را باز کنیم، همین مسئله در نیمه دوم به ضرر ما شد و بچه‌ها برای دقایقی اصلا فکر و خیال حمله به سوی دروازه حریف را در سر نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان خاطر نشان کرد: با گذشت دقایقی از نیمه دوم و با توجه به گلزنی حریف انگیزه بازیکنان ما دوچندان شد و توانستیم بار دیگر با به ثمر رساندن سه گل در این نیمه در مجموع حریف را با نتیجه هفت بر سه شکست دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌دانم، همدانی‌ها به دنبال چه چیز بودند، آیا شکست نیمه نخست بر روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود یا اینکه مسائل دیگری برای این تیم به وجود آمد که این تیم و عواملش در نیمه دوم به دنبال به حاشیه کشاندن مسابقه بودند هر اتفاقی که در زمین مسابقه رخ می‌داد، این تیم به همراه عوامل و نیمکتش به داور مسابقه اعتراض می‌کردند و هیچ‌کس به آنها تذکر جدی نمی‌داد.

هادی‌زاده بیان داشت: با این پیروزی قطعا رقبای ما در لیگ نگاه جدی‌تری به تیم ما دارند و باید از این پس با ادامه همین روند وضعیت خوبی را برای تیم در بالای جدول مسابقات در پایان نیم‌فصل نخست رقم بزنیم.

وی اذعان داشت: تازه کار ما برای حضور در جمع مدعیان آغاز شده است این دیدار خاتمه یافته و بازیکنان ما نباید در باد این پیروزی و نتایج چند هفته اخیر بخوابند باید با کار و تلاش به فکر کسب امتیاز از دیدار هفته آتی برابر برنای خوزستان باشیم.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول